2014-07-17

DIY washi tape

Tak, tak jestem uzależniona od washi tape ;)  Dlatego jak dowiedziałam się,że mogę je zakupić w większej ilości za dużo mniejszą cenę nie czekałam długo . I tak nie dawno stałam się posiadaczką  30 nowych taśm za ok 100 pln. Część z Was pewnie już z na ta stronę, ale dla tych które o niej nie wiedzą podaje namiar  TU . Zanim zamówicie musicie wiedzieć, że pojedynczych sztuk nie kupicie. Albo 10 albo 20 albo 30 . Zazwyczaj jak mniejsza ilość to  i mniejszy wybór. Zawsze można zebrać kilka osób i zrobić zbiorowe zamówienie jak nie chcecie 30 sztuk ;). Druga rzecz to czas oczekiwania. Czeka się około miesiąca . Czasami krócej. Kolejna rzecz to nie zawsze na zdjęciach widać jak szerokie i duże są taśmy , co zobrazuję Wam poniżej na zdjęciach. Tyle praktycznych informacji. Teraz Wam pokażę co ja nabyłam i do czego wykorzystałam już 2 z tych taśm :)   





taśmy wykorzystałam do "ubarwienia" pstryczków elektryczków w pokoju Yosiego : 


Sprawa jest prosta , po prostu wycinamy odpowiednie długości taśmy i przyklejamy :) 



zaletą tego rozwiązania, poza funkcją ozdobną,  jest to, że nie brudzi się ściana :) A gdy taśmy się przybrudzą zmienimy na inne ;) 



Z taką ilością washi tape chyba "będzie się działo" ;) więc spodziewajcie się więcej postów DIY  :)

ps. post przygotowałam ponad tydzień temu , ale tak się złożyło ,że od wczoraj tichbo.pl też ma w swojej ofercie fajne zestawy taśm w fajnej cenie. Moje uzależnienie wzięło górę nade mną ;p teraz muszę pomyśleć o fajnym i funkcjonalnym przechowywaniu tego wszystkiego ;p  ( nie jest to post sponsorowany przez żadnego sprzedawcę washi tape.. mój portfel to też potwierdzi ;p ) 
Iza  



54 komentarze:

  1. Aaaaaaaa uwielbiam, też jestem od nich uzależniona!!!! Dzięki za link!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu, ile Ty tego masz!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) to nei wszystko.. wczesniejszej kolekcji tu nie ma.. tylko nowe nabytki ;)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam z nimi do czynienia, chociaż coraz bardziej mnie kuszą ;) Chyba wybiorę się do Empiku i zakupię 1 czy dwie na próbę ;) Twoja kolekcja wygląda niczego sobie!

    Pozdrawiam
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważaj.. uzależniaja.. a jak jeszcze poszukasz w sieci do czego je mozna wykorzystac ;) u mnei w DIY tez znajdziesz kilka pomysłów :D

      Usuń
  4. Wow jakie zbiory! Ale świetny pomysł z tymi gniazdkami! Własnie widziałam w tchibo tą nowa kolekcję, nawet biurko mi się tam podoba, często robię tam zakupy na przecenach ;), ostatnio kupiłam właśnie taśmy i materiały! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u nich robie zakupy i normalnie i na przecenach ;) ale jak cos bardzo mi sie podoba nie czekam na przeceny.. bo czesto własnie te rzeczy sie nie załapują ;)

      Usuń
  5. Super, ja też kupuję hurtowo pewne rzeczy :) A washi to nie wiem czy odwiedzałaś sklepu Tiger, moje wszystkie taśmy pochodzą właśnie z tego sklepu. A no i też obklejam pstryczki-elektryczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam washi z Tiger.. (mam ten sklep po drodze do pracy ;) ) ale ich tasmy są kiepskiej jakosci.. czesto połowa tych tasm zle sie odkleja , rwie i jest do wyrzucenia :(

      Usuń
  6. Ja też się powoli uzależniam ;) Twoja ilość imponująca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to radze nie wchodzic pod link który podałam ;) grozi podobną kolekcją ;)

      Usuń
  7. o rety, ale bogactwo!!! Dzięki za namiar!! czy ja dobrze widzę na ich stronie, że dostawa za free czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za free jest jak chce ci sie długo na nie czekac.. a jak chcesz szybko to juz kosztuje i to nie tanio..

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. jak nic musicie przyjsc z Linką.. z gadzetami.. bedziemy obklejac ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na ten włącznik w pokoiku Małego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te tasiemki, cudenka mozna z nich wyczarowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :D a ty ze swoimi zdolnosciami napewno cos bys wyczarowała :D

      Usuń
  11. Awwww <3 Kolejny sklep, w którym przepadnę podejrzany u Ciebie. Nie kuś więcej, bo zbankrutuję :D A włącznik fantastycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, nie obiecuje ze w przyszłosci znów czegoś nowego nei zapodam ;) przepraszam ;)

      Usuń
  12. Zainspirowałaś mnie! Jutro przyklejam taśmy dookoła włącznika w pokoju dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ło jejuniu! Jakbym nie ściskała kasiory na remont, też bym nakupiła, nie wiem po co, ale bym nakupiła. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Iza, a czy możesz podpowiedzieć, który zestaw taśm najlepiej kupić? Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie bardzo rozumiem odpowiedź to do mnie?

      Usuń
    2. a przepraszam za ten komentarz.. wczoraj weszłam szybko na twój profil i jedyne co mi sie wyswietliło to green canoe, które prowadzi Asia. Wyswietliło sie w miejscu gdzie normalnei jest blog komentującego.. wiec pomtslałam ze jakis wirus albo co ;) dzis sie przyjzałam.. a to jedyny blog który obserwujesz :) co do pytania, niestety nie pomogę. Nie znam dostawców. Sama kupowałam w ciemno. Wybrałam dostawcę który miał najwiekszy wybór taśm co tez sie wiązało z tym ze i zakup był nie 10 sztuk ale 30 sztuk. No i miał dobre opinie. Mozna tam na dole pod kazda aukcja sprawdzic. :) pozdrawiam

      Usuń
  15. mam pytanie - czy te taśmy łatwo odchodzą potem ze ściany - czy razem z farba i gładzią, pytam, bo mąż jest w tej kwestii przewrażliwiony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te tasmy bardzo latwo odchodzą od sciany..,.bez dodatkowych atrakcji ;) a przy tym dobrze sie trzymają :D to są papierowe tasmy.. cos jak te które są uzywane przy malowaniu ( zółte) moze ciut słabszy klej mają te kolorowe :)

      Usuń
    2. mhm, dzięki za odpowiedź, będę pracować nad mężem ;)

      Usuń
  16. Ach, ja też niedawno upolowałam na Tchibo.pl zestaw washi tapes. Trójpak szerokich taśm za 15 zł i dostawa gratis :-) To rozumiem.
    Czekam na nowe pomysły z wykorzystaniem taśm. Jesteś w tym mistrzynią:) Dobrego weekendu.

    Pozdrawiam, Marta www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten zestaw taśm który upolowałas. Nawet wykorzystrałam go do obklejenia stołka ( jest w zakładce DIY )

      Usuń
  17. ooo, ale kolekcja! tylu taśm to ja jeszcze w jednym miejscu nie widziałam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Ania.. i to nei wszystkie ;) tylko te które teraz przyszły ;) reszty nie pokazałam.. ale jak im wymysle satysfakcjonujace mnei przechowywanie.. to pokazę ;)

      Usuń
  18. Ale super, ja jak widzę takie kolory to też mam chęć na zakupy. Mam już sporą kolekcję taśm z tchibo, ale ciągle szukam pomysłów na ich wykorzystanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta..troche pomysłów znajdziesz u mnie.. ale wpisz wasji tape w pintrest.. jest od groma pomysłów :)

      Usuń
  19. Ja też już mam obsesję... na razie mam ich dużo w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale czadowe wzory!!!! No Kochana to teraz będziesz szaleć, czekam na efekty ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz po woli szaleje..obym meza i dziecka nie obkleiła ;)

      Usuń
  21. ale świetne wzorki, czekam na dalsze efekty washitapeowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł! Dzięki za cynk z tchibo...zamówiłam papier kolorowy. Może dotrze przed urodzinami Lil! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) ciekawa jestem co wyczarujesz z papieru :D

      Usuń
  23. Szał! Dzięki za cynk :-) Ubarwione pstryczki - pierwsza klasa :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie czekam na pakę z taśmami z Chin :D

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz widać włącznik światła:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam prośbę o info gdzie mozna kupić takie nożyczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej fajną masz kolekcje tych taśm ale mam małe pytanko gdzie można kupić takie tasiemki i za ile bo są sweet proszę o odpowiedź pozdrawiam serdecznie paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Paulina.. :) wszystkie odpowiedzi masz w tekscie, razem z linkami.
      pozdrawiam
      Iza

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)