2014-09-06

Sanremo 2014

Mała przerwa w nadawaniu była bo sierpień mocno wyjazdowy miałam. Trochę nawet na wrzesień się przeniosło ;)  Dziś tu krótko bo chciałam Was zaprosić na mojego drugiego fotobloga. Tam pokazałam masę zdjęć z zaułków Sanremo ze starej części zwanej La pigna. Podobno tam mordują i kradną.. ja się udałam w obstawie brata i męża i w towarzystwie pewnej sympatycznej wenezuelki, która nie wiedziała na co się pisze.. i mimo iż kilka razy powiedziała jak to nas przestaje lubić ( no dobra mocniejszych słów użyła.. ale nie będę cytować ;p ) ..jak dotarliśmy na górę stwierdziła że się nam upiekło ;) bo widoki rekompensują wszystko ;) 
Tu Wam pokażę parę prywatnych kadrów.. a  na więcej zapraszam TU ..myślę,że warto :) 


może to zdjęcie zachęci Was do zajrzenia na drugi blog :) 


w końcu nowy szerszy obiektyw to na selfi się z mężem razem mieścimy.. nawet z synem też ( sprawdziłam ostatnio ;) )   4 dni wykorzystane na plażowanie, spacerowanie i ślub kuzynki :) było na prawdę miło :) 



zakupów wielkich nie poczyniliśmy (  bagaż podręczny trochę ogranicza ;P ) ale bez parmezano reggiano i mojej ulubionej kawy Lavazza crema gusto nie mogłam wrócić :)  




brat i mąż niezła obstawa.. bardzo przydatna w La pigna .. dlaczego .. przeczytacie na drugim blogu.  



taki widok na górze starej części miasta :)  


Nie martwcie się.. w tym miesiącu nie będzie tylko o podróżach. Postaram się parę wnętrzarskich lub DIY postów wstawić , żeby Was nie zanudzić. :)  

Iza 

15 komentarzy:

  1. Piękne widoki...:) Ale to WY razem to najpiękniejszy widok...:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie.
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie:) Slicznie wygladacie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mnie bardziej nie musisz zachęcać, już pędzę na Twojego drugiego bloga.
    Przepięknie wygladasz, super Ci w takim koku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia :) dzieki... koka srednio lubię bo buzke mam ciut okrągłą..ale przy duzych upałach inaczej sie nie da ;)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, zresztą zawsze podziwiałam Twoje fotografie, więc czym prędzej lecę na drugiego bloga:)) Przesyłam uściski:))

    http://www.homeonthehill.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. widoki cudowne i twoja stylizacja idealnie się wpasowała w klimat, długa zwiewna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki zapierają dech w piersiach!!!
    Piękna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)