2014-10-27

jesienne spacery

Kolorowa słoneczna jesień zbliża się ku końcowi. Będę ją miło wspominać, bo w tym roku ta ilość kolorów i słońca naładowała mnie energią przed nadchodzącą zimą. Jak co roku ( do kliku lat) wybraliśmy się z przyjaciółmi i znajomymi na październikowy spacer po Kampinosie. Pogodę mamy zawsze idealną, ale w tym roku pogoda przeszła samą siebie.. Podczas pikniku ( stały punkt spaceru) opalaliśmy się na kocach rozłożonych na polanie :) To była przepiękna niedziela! 7 godzin w lesie choć fizycznie wyczerpało nas bardzo to psychicznie odpoczęliśmy. Mam nadzieje, że te nasze spacery październikowe będą zawsze :)

Parę kadrów z lasu i jesiennych zbliżeń na kolory specjalnie dla Was. Miłego oglądania.  



młodzieńcze zauroczenie małego Y - Wera :) 








Nie udało nam się zrobić zdjęcia w trójkę.. bo jak się do tego zebraliśmy, to Yosiel już spał. Trzeba było skleić 2 w jedno ;)) 



tańce na polance  ;) 



Jakby któraś z mam zastanawiała się czy taka staroświecka zabawka na patyku będzie się podobała dziecku, to od razu mówię- będzie.. to już trzecia tego typu zabawka Yosiego. Pierwszą wybrał sobie sam jak jeszcze nie chodził..  druga nawet z nami na Kubę poleciała . Na placu zabaw zawsze jest dużo chętnych do tego typu zabawki ;) . Tej na zdjęciu akurat bardzo nie polecę.. jest za ciężka i średnio dobrze się prowadzi.. ale małemu Y to nie przeszkadza ;)



cierpliwość tego psa, który dzielił z nami polanę, była na wagę złota ;) 



Mówiłam,że się opalaliśmy? ;))




Zauważyliście już pewnie przy innych wpisach,że panowie Y bardzo lubią bliski kontakt z ziemią.. 





 ciągle w biegu... 



ten moment musiałam uwiecznić na zdjęciu . Mój syn sam usiadł na pieńku i powiedział,że jest zmęczony!! to się nie zdarza..... ;))))



Jak widzicie, trochę nas było ;) ale rok temu chyba nas było więcej.. można sprawdzić to tutaj :) 


 poszukiwania grzybów :) 





ps. nie nie jestem w ciąży, ta bluza się tak ułożyła ;)) 





zrobione po pikniku kanapki z tego co zostało baaardzo się przydały pod koniec spaceru ;))



umie się ten mój syn ustawić w życiu ;) 


Mamy też nową uczestniczkę naszych spacerów.. Marysia i jej pierwszy kampinowski spacer.. trzeba było to uczcić kilkoma zdjęciami w liściach :D  



Jeśli jednak macie już dość kolorów.. i stanowczo jesteście fanami szarości.. to dla Was też coś mam :)  kolejną odsłonę jesiennej sesji PIĘKNIE JEST! Wszystkie zdjęcia znajdziecie na naszym fan page-u na FB. Będzie jeszcze jedna baaardzo kolorowa jesienna sesja i szykujemy już świąteczne :)  


Iza 

30 komentarzy:

  1. No od razu widać kto "kamerował" :) super, ślicznie, kolorowo, jesiennie... świetne kadry...
    A drewniana zabawka? U mnie hitem była drewniana żabka na kijku z jakimiś kuleczkami u łapek.... co jak się toczyła robiła hałasu za trzy;-)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo w tych kijkach własnie o to chodzi ;))) Yosi miał wczesniej klauna co na bebenku walił ;))

      Usuń
  2. Iza , ale śliczne fotki! Piękny dzień mieliście i jaka ekipa! :))))))))
    najbardziej się ubawiłam jak przeczytałam opis pod jednym z twoich zdjęć! Wiesz co? Właśnie to była moja pierwsza myśl jak zobaczyłam ta fotkę haha ;)))
    buziaki i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codo zdjęcia.. jak wstawiłam na FB to potem koleżanka tak dyskretnie się mnie podpytywała w wiadomosciach prywatnych o moj stan ;)) wiec teraz uprzedziłam pytania ;)) Ale to jest to o czym Wam mówiłam w Łodzi..szewc bez butów.. nie miał mi kto powiedzieć,że zle pozuje ;p szybro rosna te blogowe dzieci co ? :))

      Usuń
  3. ach i jaki ten Twój synek już duży jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie jesienne spacery mają w sobie magię ... cudownie oglądać takie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. las jesienią chyba jest najpiekniejszy! :D dzieki Diana

      Usuń
  5. Świetny spacer w gronie przyjaciół i ukochanej rodzinki. Synuś rośnie jak na drożdżach. Cudze dzieciaczki rosną szybciej, choć moja latorośl już mnie przerosła a ma 12 lat. Ups.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na cudzych najlpiej widać progres.. choc jak sie na wlasne patrze to mysle ze chwile temu miescił sie cały na poduszce O.o !

      Usuń
  6. Aż trudno uwierzyć, że to jesień :) Kolory dają tak po oczach, że aż musiałam przyciemnić ekran, żeby obejżeć te zdjecia :))) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz.. a przy obróbce próbowałam je stonować ;))

      Usuń
    2. Ależ zazdroszczę tego spaceru! Piękne zdjęcia zrobiłaś :)

      Usuń
  7. pięknie!!!!!!!!!!! to już rok minął ??? nie pomyliliście się ??? dopiero co was ganiających po Kampinosie widziałam przecie :))))))))buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite kolory. Juz dawno nie cieszylismy się piękna, kolorowa, słoneczna i ciepłą jesienią tak długo.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Maravilloso día rodeada de los colores vibrantes de otoño!!
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetne.....kolory przepiękne....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma jak spacer rodzinny, z dzieciakami pod pachą i koszem smakołyków:)) Piękny klimat, cudowna atmosfera, pysznie i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! Y urósł bardzo i te włoski <3 no i nie mogę uwierzyć, że od Waszego ost. spaceru minął rok, bo to jakbym wczoraj Was na nim oglądała! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pogoda faktycznie trafiła się wam wymarzona. A najbardziej podoba mi się, że wszyscy jesteście tay kolorowi! A to rajstopy, a to bluzki, a to chusty - genialnie, energetycznie i optymistycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia. jesień w tym roku rzeczywiście uraczyła nas całą feerią barw.
    a i towarzystwo się ubrało mega kolorowo!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajkowe zdjecia :) Jakim obiektywem robilas?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne fotki! Kolory po prostu obłędne - właśnie za nie kocham jesień :) Będzie mi ich brakowało jak już opadną wszystkie liście z drzew i krzewów...
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne jesienne zdjęcia... cudne...

    nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award :)
    pozdrawiam
    EvCiA77.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne zdjęcia:)Synek przeuroczy i podobnie jak mój ciągle w biegu.Co do drewnianych zabawek na patyku to tez polecam!mamy już cztery i są genialne:)
    ściskam i zapraszam do siebie
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się do Was uśmiecham!:)) Uwielbiam takie pozytywne, pełne radości posty:) A jesień właśnie też za te wszystkie kolory lubię, tylko gdyby jeszcze tak często deszcz nie padał... Buziaki wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny post. Cudowne zdjęcia. Co jeszcze mogę dodać... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urokliwie i tak wielokolorowo, radośnie!
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obejrzałam cudownie kolorowe zdjęcia i znów... zakochałam się w jesieni ;)
    Magiczne kadry pełne radości i bajecznych kolorów. Można podziwiać bez końca!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie zawsze można liczyć na kolorową moc!! Nawet ubiory się idealnie wpasowały! Zdjęcia boskie, uwielbiam:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)