2014-10-03

sposób na galerię zdjęć DIY

Chyba prostszego DIY Wam nie pokazywałam jak do tej pory. Pomysł siedział w mojej głowie odkąd zobaczyłam je w sklepie.. takim dużym na "I" ;) Są małe  zgrabne i nie drogie.. :) potem znalazłam Izę z deco-szuflady  i jej wariację w tym temacie. O czym mówię ? O drewnianych deskach do krojenia, serwowania.. są małe proste i piękne. Te pierwsze są ze szwedzkiego sklepu i w bardzo przystępnej cenie.. ta od Izy tez jest w bardzo przystępnej cenie. Wymyśliłam sobie, że skoro mają rączkę i mają w tej rączce dziurkę to i można je powiesić. Jeśli już wiszą, to może by je jakoś wykorzystać?   
I wykorzystałam jej jako ramki na zdjęcia :) 

potrzeba tylko :

* deska
* washi tape
* nożyczki
* zdjęcie

Myślę, że opis jest tu zbędny pomysł jest tak prosty ;)










U mnie deski nie wiszą jeszcze tam gdzie bym chciała , bo muszę poczynić pewne zmiany.. ale jak już będą wisieć grupowo pokażę Wam efekt końcowy  :D 


a ta piękna okrągła deska jest od Izy właśnie :) znajdziecie ją u mnie na blogu nie raz na zdjęciach  ;) 

Swoją drogę wiele ramek drewnianych jest dużo droższych niż takie deski. A taka "ramka" jest wielofunkcyjna.. jak się znudzi jako ramka będzie miała swoje pierwotne przeznaczenie :)  

Jeśli chcecie piękne deski to polecam te namiary : ( nie koniecznie jako ramki do zdjęć)  : 



Przy okazji tego postu zorientowałam się, że zebrała mi się mała kolekcja zdjęć nożyczek z washi tape ;)) 

Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę i dziękuje za miłe słowa pod poprzednim postem :) myślałam ,że wycieczka po lesie i wsi wyda Wam się nudna.. a tu tak miły odzew :)  

ps. post nie jest przez nikogo sponsorowany :) 

Iza 

39 komentarzy:

  1. świetny pomysł, poszukam desek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Aneta.. te z Ikea sa tanie bo kosztuja 10 pln i swietnie sie sprawdzaja w tym celu :D

      Usuń
  2. Iza, ale świetne! :)))))))) bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś kotem, skąd ty bierzesz te pomysły, przyznaj się? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Lu .. z głowy.. nie chcesz wiedzieć co tam mi jeszcze siedzi ;p

      Usuń
  4. wow świetnie to wygląda,akurat mam kilka takich deseczek więc wystarczy poszukać zdjęć i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super.. a najlepsze jest to ze łatwo wracaja do swojej pierwotnej uzytecznosci! :D

      Usuń
  5. Super pomysł !!!
    Ale jaki cudny zestaw tych taśm w szarościach i czerniach , serce mi skradły :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga.. ja wiedziałam, ze pare tych kolorów taśm co nie których chwyci za oko i serce :) to takie zbiory z tchibo ( były w komplecie ) i aliexpres ;) i pozostałosci po pingwinkowych urodzinach Yosiego ;)

      Usuń
  6. Kreatywność Izuni podziwiam od dawna a deska-jak widać-nie tylko jedno imię ma:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego ty kobietko nie wymyslisz :) uwielbiam cie normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Izabela świetny pomysł :) Zainspirowałaś mnie :) Nie sądziła, że deska jabłuszko z mojej pracowni zyska taką rolę:) Dziękuję serdecznie i Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł goni pomysł a kolory poprawiają mi humor. Dzięki za bezinteresowne podanie namiarów na mój sklepik. Reszta na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila :) no tym razem sie postarałam o cos dla miłosników blackandwhite ;)

      Usuń
  10. A wiesz też chodził mi po głowie taki pomysł :), tylko nie mam tylu desek i chcę to zrobić na wyciętych formatkach ze sklejki!
    Super Ci wyszło! Pozdrawiam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta .. a wiesz ze mogę sobie to wyobrazic ? ja smama mam czasami kilka pomysłow na minute.. zapisuje je ale nie zawsze mam czas zrealizowac.. a pozniej patrze bum w.. w internecie juz ktos mnie ubiegł ;)))

      Usuń
  11. Que linda idea de colocar las fotos en la s tablas , un Diy hermoso y delicado

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie proste pomysły :) Genialny pomysł na wyeksponowanie zdjęć.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie wyobrazam kuchnie z jedną scianą na której wisi galeria takich ramek.. :D

      Usuń
  13. Ja wlasnie znalazlam taka inspiracje w necie. Mozna jeszcze wykorzystac brytwaneczki na ciasto w różnych kształtach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej gabi.. ja dosc duzo w necie siedze ale takiego pomysłu nie widziałam ;) brytwanki widziałam w różnych funkcjach ale jako ramki nie.. ale tez musi to fajnie wygladac :)

      Usuń
  14. Na bloga przywiodła mnie ukochana Deco-szuflada i uwielbiam ja jeszcze bardziej :) Piękny blog z cudnymi zdjęciami. Słońce, kolory i dużo pozytywnej energii :) Lubię tak bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten pomysł na deski bardzo mi się podoba:) zawsze czekam na te Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)