2014-12-17

"owocowa" gałązka DIY

Zakoralikowało mnie.. to już oficjalna diagnoza ;) Cóż na to poradzę, jak to taki wdzięczny materiał do ozdób ? :D Dzisiejsza ozdoba  i DIY jest z serii tych : " potrzeba matką wynalazku". Baardzo , ale to baaardzo podobają mi się gałązki z czerwonymi drobnymi owocami  zimą we wnętrzach.Jesienią zresztą też. I baaardzo taką gałązkę chciałam mieć u siebie .  Problem polegał na tym,że w okolicy nie miałam drzewa z takimi owocami.. a nawet jakbym miała to jakieś mam wewnętrzne opory w łamaniu gałęzi, szczególnie osiedlowym drzewom. Ale jak czegoś się bardzo chce to nie ma rzeczy nie możliwych, prawda ? ;) Przyszedł dzień, kiedy drzewa były "strzyżone" na zimę i trochę gałązek poniewierało się tu i ówdzie..  Jedną dość dużą zagarnęłam dla siebie. Niestety gałązki były kompletnie łyse.. a ja chciałam czerwone kuleczki  na nich!!  Więc je sobie zrobiłam ;) Jak ?  a tak jak niżej to pokazuję ;) 

Jeśli chcecie zrobić tak jak ja przygotujcie :


  • czerwone drewniane koraliki ( średnica  8 mm) 
  • drucik florystyczny
  • cążki do drucika
  • gałąź




Odcinamy kawałek drucika  ( tak ok 20-25 cm ) i nawlekamy na niego cztery koraliki. Każdy koralik po nawleczeniu zaplatamy drutem, aby trzymał się w miejscu i nie przesuwał. Mam nadzieje,że schemat powyżej jest dość czytelny . Ja nawlekałam 4 koraliki na jeden drucik, ale można więcej.  


Takich kiści koralikowych owoców przygotowałam myślę że ok 20-30. Każdą kiść przymocowałam drutem do gałęzi .  


Starałam się rozmieścić koraliki tak, aby wyglądały jak najbardziej naturalnie i chyba mi się to udało, bo gdy przyjaciółce przesłałam poniższe zdjęcie nie zauważyła,że to nie są prawdziwe owoce na gałązce :D 



Taka gałązka super mi gra z tekturowymi ozdobami ;) Na razie wisi na niej tylko jedna gwiazdka..ale myślę,że to się jeszcze zmieni.. tak jak i miejsce w którym gałąź będzie dumnie się prezentować :)  


Dla tych , którzy jednak gardzą czerwienią, polecam białe koraliki! :D Będą pięknie i zimowo wyglądać..W oszczędne kolorystycznie skandynawskie wnętrza jak znalazł :D  



Nie wątpliwą zaletą tej gałęzi jest to ,że może przetrwać lata ;) Choć dla lubiących zmiany , to może być wadą ;)) 

Jutro Was zapraszam na pierwszy wpis z serii "świąteczny stół" . Będzie ich 3 (może 4 ), każdy w innej kolorystyce. Obiecuje, że w czwartek  nie będzie nawet grama czerwieni :D 

Jeśli jednak macie ochotę na więcej DIY to polecam Wam nowego bloga :)  Beata z pięknie JEST! też dołączyła do naszej blogo-wnętrzarskiej  rodziny :) Będzie starała się pokazać jak fajnie i nie drogo mieszkać w wynajętym wnętrzu :) Zaczęła od wpisu z pomysłem na stylowe bombki DIY . Koniecznie zajrzyjcie i dajcie jej trochę powera do dalszego blogowania :) 
zapraszam do  FOR RENT FOR LIVING



Iza 



32 komentarze:

  1. absolutnie zwariowałam!!! zrobię sobie kiedyś, ale chyba z białymi koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D myślę o drugiej z białymi :D tez bedzie super fajnie zimowo wyglądac.. i moze spokojnie stac nawet jak juz swieta sie skonczą :D

      Usuń
  2. Słodka jest Twoja gałązka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, jesteś genialna! Przysięgam, że jak zobaczyłam zdjęcia na insta to pomyślałam, że piękną gałąź znalazłaś i w życiu nie wpadłabym na to, że to koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gu rumienię się :D ale juz jestes kolejną osobą która nie zorientowała sie ze to koraliki ;) czyli efekt koncowy jest dobry :D

      Usuń
  4. naprawdę myślałam, że to znalezione tak jeszcze obrośnięte gałązki :) Mocno wytężałam kurzy wzrok żeby dojrzeć te druciki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te Twoje dekoracje :) szczególnie piękne kartonowe choinki i gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie muszą być czerwone,kropelka tego koloru dopełnia całosci.Strasznie zdolna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł, ślicznie to wyglada i tak realistycznie, super !

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie tego z gałązką w białe koraliki! super! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł,łatwe do wykonania i świetny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna dekoracja Brawo dla Zdolniachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś Studnią Kreatywności Bez Dna :-) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonały pomysł. Wykorzystam na inną okazję lub w przyszłym roku bo w tym to już rady Nie dam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, brawo!!!!!!! jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nabrałam się na tą gałązkę - byłam przekonana że jest naturalna, a DIY dotyczy tekturowych ozdób! :)
    Chciałam Ci też Izo serdecznie podziękować za rekomendację :) :*
    I (nie wiem czy tak wypada, ale) korzystając z okazji chciałabym się przywitać i pozdrowić wszystkie zaglądające tu Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracusiu :) Śliczna i pomysłowa gałązka, super z tą czerwienią :) Na blog chętnie zajrzę:)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z daleka wygląda jak prawdziwe owoce na gałązce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł! Myślałam ostatnio jak uzyskać tajny efekt tego typu i Ty dałaś mi odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha, jak prawdziwa! Świetna dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne i jakie proste! Akurat potrzebuję czerwonych akcentów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gardzić czerwienią?! Czy znajdzie się tu taki śmiałek?! :-) Piękna, prosta i pomysłowa ta Twoja dekoracja - lubię takie myślenie :-) Bardzo mi się u Ciebie podoba, a świąteczne wydanie powala na łopatki. Lecę pooglądać resztę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę można się pomylić! Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)