2014-12-08

pięknie JEST! dla Pure Passion Magazin

Kiedy pięknie JEST! zadebiutowało na FB, Ewa z Minty House napisała do mnie z propozycją nie do odrzucenia :) Tą propozycją był udział naszej ekipy w magazynie, który właśnie tworzyła. Co lepsze dawała nam całkowicie wolną rękę co do zdjęć. Jedyne ograniczenie to temat : Boże Narodzenie.. (czyli ograniczenie idealne ). Po burzy mózgów w kwestii wyboru tematu, klimatu i miejscówki, rozmowy z kilkoma fajnymi osobami o wsparcie w akcesoria.. w pewien listopadowy weekend udałyśmy się do zaczarowanego domu Agaty z MyHome. Ścigając się ze światłem ( zależało nam na wykorzystaniu światła dziennego bez udziału lamp itp) buszowałyśmy po domu Agaty w zachwycie nie wiedząc w którym kącie zrobić zdjęcia ;)  W końcu wybrałyśmy 3 i na nich zbudowałyśmy sesje :) 
Jako,że każda z nas jest mamą mocno zapracowaną  zrealizowałyśmy swoje marzenie o świętach w wersji nieśpiesznej- slow xmas , gdy w spokoju przy kominku  popijając herbatę możemy pakować prezenty.. pierwszego dnia świąt zrelaksować się na fotelu z gorącym kakao ,książką i otwierać ostatnie podarunki od Świętego... czy położyć się na szezlongu dopiero co wygrzanym przez naszego pupila.. i podjadać ciasteczka :)  

Mam nadzieję ,że taka wersja świąt się Wam spodoba. Od wczoraj Pure Passion Magazine już w sieci i można się delektować zdjęciami i tekstami. Jest piękny! cały .. od A do Z.. Ewa i cała ekipa wykonała świetną pracę ! 

Dziś Wam pokażę jeszcze trochę zdjęć, które nie znalazły się w magazynie :)  po resztę zapraszam na issue :) Będzie pod zdjęciami trochę linków.. bo bez nich ta sesja tak by nie wyglądała  :) 



piękne drewniane świeczniki - decorolka , napis xmas - KokonHome


czarna choinka z napisami - KokonHome



srebrny wianek z janczarów- KokonHome


biały druciany kosz- KokonHome



czarne gwiazdy - KokonHome




poduszka z X - KokonHome



drewniana okrągła  taca - decorolka , czarna gwiazda - KokonHome


drewniane świecznik, miedziana gwiazda - decorolka





piękny lniany obrus z haftem   -Dom Artystyczny


kosze pudełka, miedziana okrągła taca  - decorolka


lniane poduchy ze złotą nitką    -Dom Artystyczny


czarne bombki diamenty  - decorolka




to zdjęcie poniżej jest w magazynie.. ale je uwielbiam  :) i dlatego wstawiam . modelka Marta pięknie JEST! - czyli jesteśmy sobie stylistkami, fotografami. modelkami ;))) Marta czyni te wszystkie cuda wiankowe w naszych sesjach.. i nie tylko :D 


Na koniec  ostatni smaczek...  postanowiłyśmy zrobić video z samej sesji, które oddało by trochę klimat o którym myślałyśmy. Beata  i Marta pierwszy raz w życiu coś nagrywały , a ja pierwszy raz w życiu montowałam. Samo montowanie spodobało mi się na tyle,że krótkie filmiki z naszej podróży na Kubę już są w montowni ;) więc może przed świętami coś Wam pokażę :) Ups... odbiegłam od tematu świąt.. ;) Zapraszam Was wiec na mała chwilę oddechu :




Iza 

45 komentarzy:

  1. Nic innego się nie da napisać!! Iza - Pięknie jest!!! aż się tych świat chce i niekoniecznie w czerwieni. Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ola :) celowo unikałysmy w tych sesjach czerwieni i tradycyjnych drzewek choinkowych :) cosik innego chciałyśmy pokazać :D

      Usuń
  2. PIĘKNIE JEST!!! W każdym calu. Podziwiam i cieszę się, że mogłam się przydać chociaż na odległość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila :) cieszę się ze ci sie podoba jak wykorzystałysmy twoje cudeńka :D ps,.widziałam juz zapytanie o choinkę drewnianą ;))

      Usuń
  3. Poczułam się naprawdę błogo. Może slow Christmas to naprawdę dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slow xmas to baaardzo dobry pomysł :D oby sie go tylko dało zrealizować :D

      Usuń
  4. Pięknie jest...! Cudnie, świątecznie, niespiesznie....jesteście dziewczyny super w tym co robicie! A filmik nastroił mnie maksymalnie, ta nuta....coś pięknego:))) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta dziękuje ci w imieniu całego zespołu :) motywujesz :D

      Usuń
  5. Pięknie jest...magicznie..urzekająco..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie klimatyczny filmik i zdjęcia:) Tak jak dziewczyny powyżej pisały PIĘKNIE JEST... !!! :) Tylko czekać na śnieg i można Świętować na całego:) Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowo, zajebiście, zajefajnie!!!! po takiej dawce magicznych inspiracji, mam nowe marzenie...stanąć przed Twoim obiektywem!!! może kiedyś się spełni ;P buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ;) wszystko jest możliwe ;) moje usługi nie sa az takie drogie ;)))

      Usuń
  8. Jaki cudowny dom! przepiękne dekoracje, aranżacje i fotografie :) wspaniale! taki właśnie klimat w święta uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, klimatycznie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No co tu dużo pisać pięknie jest :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW...!!!!!!! Pieknie jest!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia i aranżacje, już 3 raz wracam je obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest pięknie :))) creme de la creme ..brawo dziewczyny ...dałyście czadu :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Fantastyczny klimat. I cudowne inspiracje!
    Pies i pies :) Sukienka i skarpety :) Poduszka gwiazda :) Gwiazdki! Gwiazdki! Dużo gwiazdek :) I skandynawskie świeczniki.
    Tyle pięknych rzeczy!

    Ps. Masz też bardzo ładną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies sam nam zagrał.. ale spódnice juz robiłam specjalnie do sesji i skarpety tez były poszukiwane długo odpowiednie ;) dzieki :)
      ps. na zdjęciu to nie ja.. to jedna z naszego tria ;) Marta :) ja robiłam zdjęcia.. na filmiku to z koczkiem na czubku glowy to ja ;p

      Usuń
  15. Iza tak jak już pisałam, zrobiłyście kawał wspaniałej roboty, która niesamowicie cieszy nasze oczy :) Ja lepszego katalogu w sieci o tym charakterze i w wydaniu polskim nie widziałam. :) Jestem zachwycona zdjęciami, treścią, przekazem.. Dziękuję Wam za to, kibicuje z całego serca i gratuluje każdej z Was z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, klimat, szczegóły - słowem wszystko jest cudne! Oglądałam magazyn i byłam zachwycona Waszą pracą! To zdecydowanie święta w wersji slow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kitty dzieki :D czyli cel osiągniety.. slow widac :D

      Usuń
    2. Kitty dzieki :D czyli cel osiągniety.. slow widac :D

      Usuń
  17. PS: to ostatnie zdjęcie również mnie najbardziej utkwiło w pamięci ;) Jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta ostatnia chwila oddechu magiczna! Pięknie jest!!!!!! Wrzucam katalog na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szał! Piękna sesja! :-) Gratuluję wszystkiego - talentu, pracy, obecności na łamach magazynu, kreatywności, samozaparcia - nic, tylko podziwiać i naśladować :-) Zdjęcia magiczne, mam ochotę wejść w kadr i przysiąść sobie obok :-) Jeszcze raz gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziekuje ci bardzo :) w twoich pieknych wnetrzach na pewno stworzysz równie magiczne :D

      Usuń
  20. Gratuluję ;) Wszystkie fotografie cudowne i niepowtarzalne ;) Masz talent i wyobraźnię !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje za te inspiracje... dziekuje za swieta naturalne bez. czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia prosze :) choc moje domowe sa z czerwienia..jakos na jej widok w swieta szybciej serce mi bije ;))

      Usuń
  22. ale się rozmarzyłam..obraz obrazem,ale w połączeniu z muzyką, ah! pięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)