2014-12-23

przy świątecznym stole z coloresdemialma

W sumie post powinien nazywać "świąteczny stół III".. ale jest najbardziej mój , najbardziej w colores de mi alma.. więc zasiądźcie razem ze mną przy stole przy jakim na pewno bym Was ugościła. Co więcej , daję Wam wybór , bo przygotowałam aż 2 stylizacje ;) Miała być tylko jedna. Tak na prawdę to miało być tylko zdjęcie z talerzykiem i ściereczką w koralikowym uchwycie DIY .. I już wiecie skąd wyszło tyle nakryć świątecznego stołu ;))) Od tego się zaczęło i na tym skończę w tym roku :)  

Zacznę jednak od stylizacji , którą zrobiłam wczoraj. Ona urodziła się w mojej głowie , gdy do zakupionych rzeczy w coqlila dostałam 2 cudne zawieszki ogrodowe. Dokupiłam jeszcze dwie i dwie doniczki i wykorzystałam do nakrycia świątecznego stołu . Choć czerwień jest dość wyrazista , to liczna obecność ziół i soczystego granatu łamie tradycyjne wyobrażenie o stole świąteczny. Ja tak lubię :)  Mam nadzieję, że Wam też przypadnie go gustu choć trochę. Obejrzyjcie do końca.. w połowie postu pokażę Wam druga stylizację. Tą od której się to całe szaleństwo zaczęło ;) 


Nawet parę prezentów już zapakowanych i choinka się załapała na zdjęcia ;) 














I jak ?  za mało świątecznie??  To może tak :  





świeczki mi "wygło" , jak stały sobie na parapecie.. moje kaloryfery mają moc ;)) 







I na koniec mała podmianka na talerzach.. taka moja propozycja dla tych co lubią sobie igiełką pomachać ;)  wypchane wizytówki ;))



Mam nadzieję, że miło Wam się siedziało przy moich świątecznych stołach.. i tych i tych wcześniejszych. Dziękuje wszystkim, że w tym maratonie postowym wytrwali i co więcej..komentowali!! :D Nawet nie wiecie jak mi było miło czytać Wasze komentarze. 

Ponieważ wyjeżdżam na świeta do mamy na wieś i raczej mój kontakt ze światem internetowym będzie marny , to jest mój ostatni post w tym roku. Może uda mi się jeszcze wpaść złożyć życzenia Sylwestrowe, jak nie.. pożyczę Wam dużo fajnego w Nowym Roku :) 

Dziękuje wszystkim tym , którzy przez ten rok do mnie zaglądali komentowali. Dajecie moc działania :D 


W Świątecznym klimacie chciałam Wam życzyć przede wszystkim SLOW XMAS :D Celebrujcie, twórzcie wspomnienia, cieszcie się sobą i smakołykami. Nie przejmujcie się tym co nie istotne. To nasze uśmiechy i dobry humor wszyscy zapamiętają a nie lśniące szafki :D  

Radosnych Świąt  ! 

Iza 

24 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego! Zdrowych i wesołych Świąt:)
    Śliczne zdjęcia:) Dziadek do orzechów jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie !!!!
    Życzę Ci ciepłych, spokojnych świąt Izo:))) Obyś w przyszłym roku wciąż miała tyle inspirujących pomysłów :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajka! Piękny klimat i świetne pomysły na dekoracje.
    Wspaniałych Świąt!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu pięknie i z pomysłem :)
    Radosnych świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza, pod wczorajszym postem pisałam, że w końcu nadrobiłam zaległości w Twoich postach w przerwie między sprzątaniem a pakowaniem się do wyjazdu... i nie zdążyłam dokończyć pisać komentarza :P Więc piszę dziś na podsumowanie: bardzo, bardzo przyjemnie mi się oglądało Twoje zdjęcia, wielki szacun za przygotowanie tylu postów w tym czasie! Ja nie miałam kiedy zrobić ani ułamka ze zdjęć,które chciałam, więc pewnie dopiero po Świętach będę focić jak wrócę do domu. Aha, i Twoje stołowe aranżacje jak nic zasługują na nagrodę w konkursie - będę trzymać kciuki :) Życzę Ci radosnych Świąt i faktycznie takiego spokojnego świętowania i czasu dla siebie nawzajem

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza, cudowne aranżację, jestem pod wrażeniem każdej z nich :). A pod jeszcze większym wrażeniem Twojego zorganizowania, i dołączam do tych, którzy podejrzewają Cię o jakieś konszachty z Czasem, bo serio nie wiem ile godzin ma Twoja doba :D. 24? Nie wierzę ;)))
    Dziękuję za info o konkursie i życzę wygranej, bo nie wiem czy ktoś jest w stanie przebić Twoje cudowne aranżacje i zdjęcia :).
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnych Świąt w gronie najbliższych :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Iza co tu dużo pisać jest wyjątkowa i takie też są Twoje aranżacje i święta !!!!
    I dla Was wszystkiego naj ... spokojnych, rodzinnych, ciepłych świąt i wspaniałości w nowym roku :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Tyle pomysłów! I świeczki w butelkach na tacy drewnianej i laseczki w szklankach urzekły mnie totalnie! :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niemożliwie BOSKA! :)
    Wspanialaych swiat dla calej waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iza Ty weź przetłumacz mojej matce Krystynie z tymi szafkami :))))))))) ja Tobie też życzę wspaniałych i radosnych świąt tak kolorowych jak twoje mieszkanie i blog :)))) wszystkie dekoracje były świetne ...ale w tamtych nie widziałam Ciebie ....a teraz to bym wiedziała czyj jest ten stół na bank !!!!! szkoda, że mój cynamon taki powichrowany i w różnych długościach ,bo bym sobie zgapiła tę gwiazdę :))))) jeszcze raz duuuuuuuużo dobrego.......WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kocham te dekoracje, kolory, fotografie ten blog.
      <3<3<3 Wesolutkich świat, ho ho ho!

      Usuń
  11. I dla Was również Wspaniałych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne kadry piekny klimat Radosnych swiat

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe stylizacje! Co jedna, to piękniejsza. Masz do tego talent, dziewczyno! :-) Radosnych i powolnych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie..
    jest MAGIA :)
    pzdr i również życzę spokojnych i zdrowych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  15. Preciosa decoración navideña, espero que disfrutes muchísimo de estos días tan entrañables,Feliz Navidad !!
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie Twoje "stołowe" stylizacje sa przepiękne!!
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne aranżacje, pełne wdzięku i soczystości nie tylko koloru ale i smaku.
    Wspaniałych, kolorowych i bardzo radosnych świąt życzę )))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna świąteczna oprawa !
    Cudownych, radosnych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna dekoracja stołu! Co prawda u mnie trochę skromniej (powiedzmy minimalistycznie :) ), ale myśle że udało sie uchwycić klimat świąt:) Zapraszam blog.stabrawa.pl
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)