2014-12-28

świąteczne spacerowe kadry

Miałam już nic nie pisać w tym roku ;.. nie uda mi się ;) To przez ten śnieg ;) Miało go nie być! Wyjeżdżając na święta zastanawiałam się czy nie jechać w kaloszach. W Wigilię tam gdzie byliśmy było 12 stopni na plusie... W pierwszy dzień świat już zimniej, bez opadów, ale nadal powyżej zera i bez śniegu. Spacer świąteczny przypominał spacer w listopadzie a nie w Boże Narodzenie. Jednak w piątek obudziły mnie słowa mojej mamy jak mówiła do wnuka : zobacz śnieg pada.. może pójdziemy na sanki ! :) Pomyślałam ..a pewnie parę płatków spadnie i po śniegu.. a on sypał i sypał.. i sypał.. Złapałam więc parę ozdób z choinki , latarenkę i z aparatem i synem wyszłam na dwór :D Okazało się ,że matka miała większą frajdę niż syn ;) Parę kadrów z tego powstało ( takie bez śniegu i ze śniegiem) i postanowiłam się z Wami nimi podzielić.  

Mam nadzieje,że Wasze święta były równie przyjemne jak moje i równie trudno Wam będzie jutro iść do pracy jak i mnie ;) Pociesza mnie to .., że zaraz kolejny tydzień prawie na leniuchowanie :D







Traktory i koparki, zaraz po po ciągach kolejna miłość mojego syna.. łatwo zgadnąć co Mikołaj  zostawił dla niego pod choinką ;)







Czy wy widzicie ,że na lewym zdjęciu płatki śniegu ułożyły się w serce ( i to nawet nie jedno ) ? :D magia ! 





pięknie sypało!! 




Te cudne rękawiczki , to ręczna robota Olgi z Hande mady by Olga . W końcu mogłam im zrobić godne ich zdjęcia ;)  



Zimy nie lubię ;p Jednak jeśli już musi być, to proszę o taką właśnie ze śniegiem.. jest weselsza i bardziej znośna :D i jaka fotogeniczna! :D 

Z obietnic przed świątecznych na pewno dotrzymam jednej. Moje świąteczne wnętrza pokażę dopiero w nowym roku ;) 


Iza 

29 komentarzy:

  1. A nas też prószy śnieżek i też wyglądam wiosny..Śnieg - frajda dla dzieci.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojej€, jak pięknie gdzieś Ty była, że taka piękna zima Cię dopadła. Normalnie sama mam chęć powtarzać się w tym śniegu:)

    Uściski Izo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata :) w świętokrzyskim ;) .. jak wracałam to co pare kilometrów mniej sniegu bylo.. ;))

      Usuń
  3. a ja pochodzę ze świętokrzyskiego i bardzo żałowałam, że w tym roku nie byłam w rodzinnym domu ... piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 3 lat tam nie bylismy na świta choc przez 29 lat byłam co roku . W tym roku operacja taty nas tam ściągneła i nie załuję :D

      Usuń
  4. Iza jaki piękny dom w drugim planie! I te czerwone okiennice w kontraście z "orzechowym" drewnem! Jestem zachwycona!
    Twój Młody na wozie jednak najpiękniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dom stary . Ma ponad 60 lat. Moi dziadkowie go wybudowali. Teraz nalezy do mamy. Potrzebuje renowacji i paru zmian.. ale brak kasy na razie na to. Okiennice nie sa czerwone ( jeszcze) tylko takie bardziej koniakowe ;p Ale plan jest zrobić dom biały a okiennice czerwone ;) i biały płotek :D

      Usuń
  5. Nasi chlopcy kochają dokładnie to samo :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba norma.. jak patrze na chłopaków znajomych ;)) choc jak na mini mini lecą barbi i pony to tez lubi oglądac :p całe szczescie nie chce takich zabawek ;p

      Usuń
  6. Słodki dom mają Twoi rodzice. Tu takich nie ma, są murowane, poniemieckie. Też ładne, ale często w stanie agonalnym. No cóż. Śniegu aż takiego też tu nie było, ale jest zimno i mam nadzieję, że w końcu odejdą choroby. Zdjęcia są piekne. Pokazałaś to wszystko, co kocham zimą w przyrodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodki ale wymaga remontu . Zycze zdrowia :)

      Usuń
  7. cuuudowne ujęcia, śniegowe serduszka to cos po prostu nieprawdopodobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zimy nie lubię, jak Ty. Z tą małą różnicą, że nawet śnieg nie zmniejsza tego nie-lubienia. Uwielbiam ciepło, kolory i uśmiechy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne kadry a zdjęcie z zieloną latarenką na pieńku drzewa wprost magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie! u nas było podobnie-szaro i ciemno aż nagle jeden,drugi,za godzinę już biegliśmy lepić bałwana :] zdecydowanie frajdę najwiekszą miałam ja ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. człowiek im starszy tym bardziej docenia takie rzeczy jak np snieg ;)) zreszta ja pamietam ze jak byłam mała to śnieg cxesto juz był w listopadzie.. a od kilku lat zaczyna sie w styczniu i z jego iloscia bywa róznie ;)

      Usuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia! Jakiego aparatu używasz?

    A kochana mogłabyś ocenić mój pomysł z motywem zorro kopyktowa na blogu - kopytkowa.blogspot.com? Jako, że masz zmysł artystyczny to twoja opinia byłaby dla mnie cenna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia dziekuje.
      Aparat nie jest głównym czynnikiem wpływającym na piękno zdjęcia. Trzeba umiec jeszcze sie nim posługiwac i najlepiej nie na automatycznych ustawianiach ;) Ja uzywam marki "dla wybranych" ;p pentaxa
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia z zimową scenerią.U mnie też w drugi dzień świąt sypnęło trochę śniegiem,ale nie tyle co u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Te ze śniegiem zdecydowanie bardziej magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i tak powinny wyglądać święta ....śnieg ,sanki i babcia kochająca ...no i wolność :)))) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie sypało i pięknie pstrykałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ przepięknie i klimatycznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sceneria, i tradycyjnie już, piękne zdjęcia :-) Całe szczęście u nas też jest trochę śniegu, inaczej zazdrość by mnie zjadła :-) CIeszę się, że miło spędziłaś Święta, życzę równie udanego i pogodnego Sylwestra. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kadry!!! A te śniegowe serduszka magiczne no! Cudne ujęcia Iza!!! Kocham Twoje foty! Buziaki i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie, co tu dużo mówić, śnieg rządzi zimą i z nim jest o wiele przyjemniej :))) Dziękuje Ci za miły komentarz na blogu. Też uważam, że nie ma złych i dobrych lat, bo każdy coś wnosi do życia. Życzę Ci, aby 2015 wniósł w Twoje życie jak najwięcej tych pozytywnych i do zapamiętania na całe życie! <3 Buziale

    OdpowiedzUsuń
  20. jak oglądam takie zdjęcia, to nawet trochę zaczynam lubić zimę :) ale i tak mały Y w za dużych rękawiczkach rządzi :)))
    Buziaki noworoczne przesyłam i do zobaczenia już wkrótce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)