2015-01-18

SANTA BLOGGER

Na koniec zeszłego roku wspominałam Wam, że Karolina z House Loves zaprosiła mnie do akcji , która zorganizowała  pt " Santa blogger ". Samą  akcje najlepiej opisała Karolina  więc zapraszam do niej na bloga, ale ja oczywiście też dodam od siebie trochę słów. 
Ideą było obdarowanie uczestniczek akcji drobnym prezentem, który mówiłby coś o darczyńcy i jego blogu. W ten sposób miałyśmy sprawić sobie trochę radości i dać się poznać wzajemnie wśród uczestniczek jak i czytelników naszych blogów. Moim zdaniem akcja się udała. Ja sama poznałam 2 blogi , które obdarowałam a, o których wcześniej nie słyszałam. Także po każdej publikacji podsumowania "santa blogger" u dziewczyn na blogach mam nowych czytelników. Mam nadzieje,że one się wzbogacą też i o Was , bo każdy jeden blog warty jest odwiedzania :) 
Grup Santa Blogger było dwie , tyle było chętnych. Ja byłam w pierwszej grupie a razem ze mną dziewczyny :

Karolina z www.houseloves.com- organizatorka

Dziewczyny nie tylko zadbały o zawartość prezentów, ale także o ich opakowanie. Stanowczo rządziły stonowane kolory i papier pakowy ! ( ja też w taki zapakowałam i ozdobiłam wzorami z flamastra kredowego ). Po  otworzeniu pudła z prezentami na szybko zrobiłam im zdjęcia, bo wiedziałam ,że nie wytrzymam długo i zaraz wszystko otworzę! :) I tak w ciągu ok 20 min delektując się momentem otwierana każdego prezentu , rozpakowałam wszystko! :D Niestety wiedząc,że prezenty  mają trafić jeszcze na zdjęciach na bloga, nie wszystkimi mogłam nacieszyć się od razu..  a ciasteczka , cukiereczki i herbatki uruchomiły mi ślinianki..  i tak czekały na konsumpcje aż ponad tydzień , czyli do dziś.. 





Od Aleksandry  dostałyśmy piękne  minimalistyczne kalendarze zaprojektowane przez Olę Błędowską.  Są w bardzo stylu Aleksandry i jej wnętrz, które bardzo lubię. Kalendarz pięknie się wpasował przy drzwiach wejściowych..choć moje wnętrza w porównaniu z piece  of love studio to barok, rokoko i secesja w jednym ;) ps. to nie ostatni prezent od Oli. 


Karolina z house loves  jako mistrz organizacji przesłała nam kalendarz i organizer własnego projektu. Ja też bardzo lubię dobrą organizację i też jestem w tym niezła. Do tej pory  radziłam sobie bez takich świetnych pomocników.. wiec teraz.. to będę torpeda organizacji a co !!  drżyjcie wszyscy! ;)) Karolina to będzie twoja "wina" ;) Kalendarz z heksagonów zabieram do pracy, tam też lubię mieć ładnie :D Karolina aktualnie buduje własny dom i zdaje bardzo fachowe relacje z poczynań.Dodatkowo prowadzi serię wpisów  "w Polsce się nie da ?" gdzie udowadnia czy pewne inspiracje internetowe są możliwe do realizowania u nas w kraju. Polecam bardzo . 


To piękne misterne turkusowe origami to hand made prosto od Kasi z Conchita home. u Kasi znajdziecie ogrom wnętrzarskich inspiracji i równie dużo DIY,, a kto nie lubi DIY? ;) 
Patrycja z kokopeliadesign przesłała każdej z nas własnoręcznie wykonaną zawieszkę na choinkę w jej ulubionym kolorze. Patrycja jest fanką dobrego wzornictwa i takie też pokazuje u siebie na blogu. Po wiedzę w tym zakresie zapraszam właśnie do niej. Zawieszka od Patrycji w przyszłym roku zawiśnie u nas na choince bo w tym roku już choinka się wyprowadziła.. ale, ale czy wy widzicie jak świetnie kolorystycznie zgrała się z lampionem od Agaty z tak po prostu dom  ? Agata do lampionu dodała też pyszne pralinki ( zaraz po zdjęciach zostały skonsumowane ). Agata to bardzo zdolna kobieta, która zajmuje się między innymi urządzaniem wnętrz. Jej ostatnia praca pokazana na blogu naprawdę zachwyca. Koniecznie zajrzyjcie do niej. 


Agnieszka z Life Style inspiracje sprezentowała nam stylowe zawieszki świąteczne B&W i pyszną herbatę :) Jeśli jesteście fankami  wnętrz B&W z domieszką szarości, to odwiedziny u niej są obowiązkowe :D  
Magda z Wnętrza Zewnętrza mimo iż jest mamą dwójki dzieci (czyli na nadmiar czasu wolnego nie narzeka )  , dla każdej z nas przyszykowała własnoręcznie pomalowane i ozdobione pudełko pełne smakołyków. Mam już kilka pomysłów co w nim będę trzymać i gdzie, ale jeszcze nie wiem , który wygra :)  Magda wraz z mężem  prowadzą bloga o pięknych i ciekawych wnętrzach również o wnętrzu swojego mieszkania :) Aktywnie uczestniczą w wydarzeniach wnętrzarskich, więc będąc u nich jesteście na bieżąco ze wszystkim ! :) 

Iza z MLS  kocha wnętrza shabby i eklektyzm.. jej piękne mieszkanie w porównaniu do mojego jest bardzo stonowane.. a mimo to o mały włos zdublowałybyśmy się z prezentami ;) Ja w tym roku przeżywam mała fascynację lnem i obok ozdób w moich kolorach szyłam też gwiazdki z lnu. Miałam w planach przesłanie dziewczynom właśnie takich, ale ostatecznie stanęło na biało czerwonych sercach .. uff dobrze,że trzymałam się wskazówek Karoliny (prezenty miały odzwierciedlać nas..więc czerwono białe serca są bardziej coloresdemialma niż lniane ;) ) Także Iza...., udało nam się :D A jak chcecie zobaczyć jak te same gwiazdki wyglądają w mojej "pstrokaciźnie" a jak w stonowanych i wyważonych wnętrzach Izy .. zapraszam do niej :)  ps. gwiazdka Izy leży na kuponie od Oli z piece of love studio na pyszne kawy w Czarny Deszcz ...lepiej być nie mogło.. dla mnie dzień bez kawy to dzień stracony ;) 



Ta piękna ręcznie stemplowana poducha w czerwone chmury to dzieło Oli z bloga O Zebrze. Ola również jest miłośniczką DIY a stemple z ziemniaka opanowała do perfekcji. A jakie są wnętrza Oli ? Jak to u zebry ;) Czarno białe i bardzo wysmakowane i pełne rzeczy prosto spod rąk Oli. Poducha podoba się bardzo mojemu synowi,więc wieczorem już powędrowała na łóżko małego Y :D 
Pachnące i nęcące oko i inne zmysły ciasteczka są prosto od Małgosi z Home by wolff. Małgosia robi piękne drewniane cudeńka, ale postanowiła zaskoczyć nas swoim kolejnym talentem... kulinarnym.. Na zdjęciu ciasteczek już jest mniej, bo obok stał już mój syn , chrupiąc i mówiąc.."minami..jakie pyszne" ;) 


Od Ani vel Scraperki dostałyśmy piękne notesy.. jestem więcej niż pewna, że do zapisywania tych wszystkich blogerskich pomysłów co by nam nie uciekły i było więcej postów ;) Mały, stylowy i zawsze można mieć go przy sobie ;) Czy jest ktoś na sali kto nie zna Ani??  przyznać się?  ;) Jeśli znajdą się jakieś jednostki koniecznie musicie do niej zajrzeć.. Ania poza pozytywnym nastawieniem do życia, zaraża też miłością do pięknych rzeczy , wnętrz i celebrowania małych, ale jakże ważnych przyjemności :)  Takich jak np cieszenie się piękną mała szydełkową zakładką jaką przygotowała nam Aga z Pretty Pleasure. Aga ma swój wyjątkowy styl, dość mocno odbiegający od aktualnego wnętrzarskiego  nurtu. Ja bardzo lubię do niej zaglądać, bo Aga kojarzy mi się z naturalnością.. Jej wnętrza, kolory, które ma u siebie, miłość do roślin i zwierząt  i nawet zdjęcia, które zawsze idą z naturalnym światłem to wszystko jest takie w zgodzie z naturą.. ale również z dobrym smakiem :) 



Jak widzicie moja duża lniana poducha zyskała  swoją mała baby gwiazdkę od Izy ;) 


I na końcu Kasia z My full house. Kasia zadbała o to byśmy nacieszyły oczy i zadbały o siebie. Niedawno przeprowadziła się z Dani do Polski i próbuje skandynawski styl życia i urządzania wnętrz  przenieść tutaj.  Świetnie się jej to udaje. Duńskie wnętrzarskie czasopisma, które od niej dostałyśmy cieszą oczy bardzo.. i nawet nie przeszkadza to że nic nie rozumiem ;) Zdjęcia mówią same za siebie.. a ponieważ musimy zadbać nie tylko o wnętrza naszych mieszkań, ale o własne zewnętrza dostałyśmy też maseczki na chwile relaksu :D 


Te wszystkie śnieżynki i jelonki wypadły z opakowań..  cudny pomysł.. wręcz magiczny! :D 


Ja dla dziewczyn przygotowałam ręcznie robione zawieszki - serca  w biało czerwone wzory. Takie kolory "coloresdemialma" i dla każdej przygotowałam dużą odbitkę zdjęcia mojego autorstwa. Choć ze zdjęciami miałam małe problemy i o mały włos by ich nie było.. Przy wywoływaniu  zdjęć opcja zdjęć "kolorowe" w niewiadomym dla mnie momencie zmieniła się na "sepia" ( nie cierpię tej kolorystyki) . Uważnie wybrane zdjęcia dla każdej z dziewczyn przyszły w masakrycznej wersji rano przed moim wyjazdem na święta. Pozostało mi tylko szybko wrzucić zdjęcia do wywołania  o dość neutralnej kolorystyce i trzymać kciuki żeby dotarły przed końcem roku.. udało się, jak zobaczycie w relacjach innych uczestniczek :) 

I jak poznałyście dzięki akcji Santa Blogger jakieś ciekawe blogi ?  Mam nadzieje, że tak.

Ja do was wrócę w nowym tygodniu z dwoma wpisami karnawałowymi  z serii DIY :) 
a w między czasie zapraszam do poczytania o podróży z dzieckiem po Kubie na Ładne Bebe , gdzie odpowiedziałam dziewczynom na kilka pytań :) 

Iza 

ps. w tym roku biorę udział  w konkursie na BLOGA ROKU i liczę mocno na wasze wsparcie. Na fan page będę informować na bieżąco kiedy , gdzie i jak można głosować :) 




26 komentarzy:

  1. Dziewczyny są niemożliwe! Pomysły, wykonanie i pakowanie na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez byłam super pozytywnie zaskoczona prezentami :D

      Usuń
  2. Super pomysł! Prezenty rewelacja i fajnie, że tak "od serca", to najfajniejsze jest.... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko tak świetne, że aż zazdroszczę;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D mysle ze takie akcje powinny być częstsze i w wiekszym gronie ;)

      Usuń
  4. Iza! Dziękuję za te słowa, bardzo mi miło, no i cieszę się, że udało nam się nie zdublować a zarazem tak dopełnić!!! Co do konkursu to kibicuję ogromnie, uwielbiam blogi, które pracują same na siebie zwłaszcza poprzez swoje zdjęcia a jeśli chodzi o Twoje to chyba nie trzeba nic dodawać! Sama zastanawiam się wciąż co robić, bo widzę, że chyba każdy nawet najmniejszy blog się zgłasza hehehe ale po moim ostatnim wpisie o publikacjach o MLS i tendencji spadkowej w ilości komentarzy haha mogłabym się spodziewać chyba tylko braku akceptacji ;) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza :D nie ma za co :) co do twojego posta.. i komentarzach.. jak sie człowiek chwali to zawsze mniej komentarzy.. swoją droga ja skomentowałam a teraz nie moge znależć komentarza :((( i to nie tylko na twoim blogu :( startuj Iza .. zawsze to jakies nowe doświadczenie :D

      Usuń
  5. swiene rzeczy! i swietna sprawa! za rok dolaczam do Was:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta akcja była, szkoda się nie załapałam, a może i nie, bo nie wiem kiedy miałabym to wszystko zrobić :P Popatrze sobie chociaż :) Buziale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lu ;p to był podstawowy problem każdej z nas ;))) ale wiesz im wiecej zajec tym człowiek bardziej zorganzowany .. next year dołacz

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! A czerwone serducho od Ciebie wędruje po naszym salonie - Marcin co rusz się nim bawi i wiesza w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An :) nie zazdroscic tylko organizowac.. np ester blogger ;)

      Usuń
  9. fajna i ciekawa akcja z tym obdarowywaniem się na wzajemnie... śliczne rzeczy dostałaś! POzdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) fajna nie tylko ze sie dostaje.. ale jak frajda obdarować :D

      Usuń
  10. Super akcja i ile emocji. Wyobrażam sobie te wszystkie śliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) emocje sa i przy przygotowaniu paczek dla innych i przy otwieraniu od innych :D

      Usuń
  11. Mogę tylko żałoważ, że nie wzięłam udziału. Świetnie się wszystkie drobiazgi wpasowały w Twoje wnętrze, na pewno będą przypominać o dziewczynach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niesamowite jak kazda z nas jest inna i to widac w tych podarunkach a jak dobrze u kazdej we wnetrza sie wpasowały! :D

      Usuń
  12. Super akcja! Chętnie bym sama wzięła udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze Karolina zorganizuje kolejną edycję :D

      Usuń
  13. Uwielbiam prazent od Ciebie :) prawdziwa artystka z Ciebie. Robisz genialne zdjęcia. Twoje zdjęcie stanowi stałą dekoracje w moim biurze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetna akcja! Prezenty są śliczne, jeśli będzie kolejna edycja to jak najbardziej dołączę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)