2015-02-04

Po co mi to ?

Po co mi to ?  Co ? Udział w konkursie  Blog Roku..Zanim się zgłosiłam, kilka razy zadałam sobie to pytanie..  Bo jest jedna rzecz w tym konkursie, której nie lubię..  Nie lubię się prosić (tak mam i już), a jednak na pewnym etapie , muszę poprosić..  Muszę poprosić Was , moich czytelników, podglądaczy, zaglądaczy, zerkaczy...  ( i znajomych, rodzinę.. znajomych znajomych .. ;) ) o oddanie głosu na mój blog. I trochę mnie to denerwuje, bo muszę się przełamać wewnętrznie i poprosić Was o ten głos.. Z drugiej strony myślę sobie,że jest to fajne nowe doświadczenie i przełamywanie własnych słabości ( bo nie umiejętność proszenia to podobno słabość ;) ). Liczę też na to,że mam super czytelników i docenią mój 3 letni już wkład pracy w tego bloga. Staram się, żeby posty nie były o byle czym, a zdjęcia  estetycznie Was zadowalały.. i mimo iż nie każdy kocha te same kolory co ja ( bądź taka ich ilość), to żeby wychodził z bloga z uśmiechem i energią i chęcią działania.

Więc teraz oficjalnie :)  Biorę udział w konkursie Blog Roku. Pierwszy i raczej ostatni raz. Jeśli chcielibyście w jakiś sposób dać wyraz waszemu zadowoleniu wynikającemu z zaglądania pod ten adres w przepastnej sieci..to jest to niepowtarzalna okazja :D Proszę o Wasz głos. Zagłosować można sms -em ( tylko raz) do 10.02.2015 .Koszt sms-a to 1,23 i jego wartość zasili Fundację Dzieci Niczyje. 


DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY ODDANY GŁOS ! :D


A żeby nie było tak nudno..i tylko o konkursie, to dla rozrywki parę zdjęć, których Wam jeszcze nie pokazywałam ;) Coś w moich kolorach .. na rozweselenie tej niezdecydowanej zimy ;)








Ta chwilowa cisza na blogu, nie jest spowodowana brakiem tematów.. ale brakiem sił i trochę zdrowia.. Jeszcze chwila i wrócę do Was z nowymi postami :)  

Jeszcze raz dziękuję, że tu zaglądacie i komentujecie i dziękuje, za te smsy , które wyślecie :D

Iza 

17 komentarzy:

  1. Iza, dokładnie tak jest, co roku zadaje sobie wielu z nas to pytanie: po co? ja nigdy nie licze na żaden ranking, na żadną nagrodę... liczę na nowych czytelników, którzy przypadkiem zerkają na bloga i się na nim zatrzymują na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłany :) Mega fajny blog, więc jak najbardziej warto! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo, mój głos wędruje do Ciebie:-) Zasługujesz kochana;-)
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja znowu biłam się z myślami i znowu się nie zdecydowałam. Może za rok na 5-te urodziny bloga się przełamię ;)
    sms poszedł, trzymam mocno kciuki za sukces!

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo z miłą chęcią zagłosuję na Ciebie , ponieważ Twój blog jest mi najbliższy kolorystycznie i kreatywnie.Uwielbiam blogi na których powstaje coś z niczego , bo jest to piękne, niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju.Uważam że nie jest sztuką kupienie i sfotografowanie drogiego, designerskiego gadżetu a potem chwalenie się nim na blogu.Sztuką jest to co robisz Ty i za to Ci z całego serca dziękuję Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza, bardzo dobrze, że bierzesz udział, zdecydowanie zasługujesz na docenienie za to wszystko, co robisz. Ja właśnie na Ciebie zagłosowałam (a muszę powiedzieć, że ciężko mnie namówić do głosowania w takich konkursach), zwłaszcza po tym jak przeglądałam wczoraj pierwsze wyniki i pomyślałam "o nie, tak nie będzie" :) Powodzenia! Trzymam kciuki! PS. A z proszeniem to rozumiem, bo też tak mam - straasznie nie lubię upraszać nikogo w takich sytuacjach, ale cóż - tutaj trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny wielkie wielkie dzieki za tak miłe słowa, wsparcie i głosy :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Iza masz i mój głos ;-)...ja też się prosić nie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja życzę powodzenia i na pewno zagłosuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia. Ja pierwszy raz się zgłosiłam i to na tekst, nawet nie blog. Oczywiście nie spodziewam się wygranej, ale chciałam zobaczyć jak to funkcjonuje. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Iza uwierz mi TY nie masz problemu ...ja mam .....bo jak mam zagłosować tylko raz ,skoro wielbię kilka jak nie kilkanaście blogów i wszystkie autorki równie uzdolnione są ..........

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy raz na jeden blog ???? teraz mnie olśniło :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia i duużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia!


    Pozdrawiam, zuza
    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia. głos oczywiście wyklikany.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie kolory i styl, brawo !

    OdpowiedzUsuń
  17. Izo, ale u Ciebie jest kolorowo! Łał! Jestem pozytywnie zszokowana, że wszystko do siebie tak idealnie pasuje, mimo tak odmiennych barw! E no :) Lubię ! :)
    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)