2015-02-14

Święto Miłości

Post o tym tytule już był :) dokładnie rok temu..i mam nadzieje,że za rok pojawi się kolejny tak samo zatytułowany. O tym jak ja patrzę na to święto od jakiegoś czasu pisałam TU  iTU
Dziś tylko przypomnę,że dla mnie to święto miłości, a nie tylko zakochanych.. Święto liberalne, a nie wykluczające :) I dlatego życzę Wam dziś dużo miłości, wszelkiego rodzaju :) Tej partnerskiej, tej rodzicielskiej , przyjacielskiej i jakiej jeszcze chcecie :D Niech dziś będzie słodko, serduszkowo aż nas zemdli ! O! I niech opary tego dnia utrzymają się w powietrzu, aż do następnego 14 lutego  ! 

Ponieważ blog ostatnio leży odłogiem z braku moich  sił, zdrowia, chęci i natchnienia, to dziś mała rekompensująca dawka świątecznych miłosnych zdjęć :) To dla Was.. bo doceniam Waszą miłość do rzeczy pięknych , miłość do tworzenia i dobrą energię , którą tu u mnie zostawiacie w komentarzach :)






w domu mam nawet małego amorka, i to przez cały rok ;) 














Zawsze chciałam zrobić GIF, ale ciągle zapominałam  ;p  Następna rzecz "to do" , to cinematograpahy :) 



Niestety nie wiem kiedy do Was wrócę z kolejnymi postami, ale jeśli baardzo będziecie tęsknić..piszcie, to się zmobilizuję ;) 


Miłego wieczoru Wam życzę :) 
Iza

37 komentarzy:

  1. Iza znów mnie zachwycasz! Takie to proste, a jakże piękne!:) Genialne te strzały, no i w ogóle wszystkie Twoje zdjęcia, pomysły uwielbiam:) Uściski wielkie przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie pięknie,jak zwykle;)zresztą.Cudne zdjęcia,ale...AMOREK jest najcudowniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amorek i jego strzały są przesłodkie! :) Zbieraj siły, odpoczywaj i wracaj ze zdwojoną energią!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marta.. powoli siły wracają ;) jest światełko w tunelu ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za śliczny serduszkowo-kwiatowy post !!! Oczywiście, pisz częściej, bo zaglądamy i czytamy z przyjemnością:)))
    Zapraszam do siebie, u mnie też serduszkowo-kwiatowo-walentynkowo i to z udziałem ślicznego czerwonego serduszka od Ciebie !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Agata, jak siły wrócą to i ja tu wrócę :)
      pozdrawiam ciepło
      Iza

      Usuń
  6. Swietne te strzały. A takiego amorka mam i ja w domu. Niezależnie od Walentynek ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zrobiłaś dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie same talerze niebiesko-majtkowe w kratkę :) Z Westwing :) Jestem z nich mega zadowolona! Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, talerze z westwing choc ja byłam troche rozczarowana jak dotarły.. na zdjeciach wygladały lepiej jakosciowo ;)

      Usuń
  9. Taką słodką strzałą to nawet mogłabym być ugodzona:)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie wiadomo w kogo taka strzała trafi ;) wiec bądź czujna ;)

      Usuń
  10. Miłości i zdrówka życzę:) Wróć do nas szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) mam nadzieje,że zdrowie szybko do mnie wróci i ja wtedy do was tez

      Usuń
  11. Super pomysł z tymi strzałami amora. Poza tym pięknie, energetycznie, kwiatowo i kolorowo, chcemy więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już tęsknię:)
    Wiem co to za uczucie mieć takiego Amorka w domu. Rewelacja! :))
    Miłości miłości i jeszcze raz miłości.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ romantycznie! ;p Jak ja lubię Twoje zdjęcia :) Pisz, Iza, jak najwięcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola wole robic zdjecia niż pisac ;) ale postaram sie i jedno i drugie :)

      Usuń
  14. jak zwykle poszalałaś z fotkami. a te strzały amorkowe śliczne. razem w pakiecie z Amorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Amorek niechcący wpadł w kadr ;) juz po sesji ;)

      Usuń
  15. Całe wieki do Ciebie nie zaglądałam i absolutnie obezwładnił mnie ten młodzian z lokami na głowie. Boski jest. :-)

    No i co to za świat - po prawie roku przerwy wracam do blogowania, a tu wszędzie jakieś kryzysy twórcze. Ty też? Nie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnei bardziej kryzys zdrowotny , który przekłada sie na brak sił na twórcze działanie.. mam nadzieje ze jednak szybko minie :)

      Usuń
  16. Zdjęcie prześliczne....Amorki przesłodkie...
    Życzę duuużo zdrówka!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka Izka! ;)
    zdjęcia fenomenalne!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspanialosci u ciebie kochana! No i ten twoj amorek! Przeslodki! Daj mu buziaka ode mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, kobieto, jak ja lubię Twoje zdjęcia! Gęba mi się uśmiecha na sam ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z piekniejszych komplementów :D dziękuję :*

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)