2015-03-26

historia pewnej mini szklarnii

Jesienią zeszłego roku nakręciłam się na posiadanie mini szklarni  w konkretnym kształcie i wymiarach oraz stylu. I nie musiałam myśleć długo, aby wiedzieć do kogo się zwrócić po realizacje projektu. Jest tylko JEDNA JEDYNA taka , która robi cuda ze szkła i metalu. Wiecie o kim mówię ?? Jak nie wiecie, to się nie przyznawajcie, bo to wstyd nie znać Agnieszki z AGNETHA HOME! ;)
Agnieszka mimo ciągłych zamówień na swoje stałe produkty i realizacje nowych pomysłów znalazła czas na moje "widzimisię" za co jestem jej niezmiernie wdzięczna. Szklarnia stoi i wdzięczy się już w moich wnętrzach, co jakiś czas zmieniając zawartość, już od prawie 2 miesięcy. Pokazuję ją Wam dopiero dziś, bo jest okazja. Aga stworzyła specjalnych katalog ze zdjęciami swoich produktów u jej klientów wielbicielek ;). A ja z przyjemnością przygotowałam zdjęcia do tego katalogu  z "moim produktem" :)

Moje zdjęcia możecie zobaczyć też  teraz u mnie, ale koniecznie zajrzyjcie do katalogu (tym bardziej,że każda z nas odpowiedziała na kilka pytań zadanych przez Agnieszkę.) , aby obejrzeć inne cuda już zadomowione we wnętrzach wiernych klientów Agnetha Home.  Tak, wiernych, bo to co Aga do nas wysyła uzależnia i chce się jeszcze i jeszcze. Mało jest takich osób, które mają tylko jedno dzieło ze sklepu AGNETHA HOME ;) . Ja mam jeszcze 2 lustra i mamie kupiłam pudełeczko ;) i to na pewno nie koniec ;)  








A w ramce na tle papieru pakowego piękna szydełkowa zakładka , którą dostałam od Agi z PRETTY PLEASURE w ramach akcji  Santa Blogger . Jak widać ma nowe zastosowanie ;)









I jak? Przekonałam Was,że warto się uzależnić od AGNETHA HOME ? Choć Agnieszka ma swój wyraźny minimalistyczny skandynawski styl i we własnym mieszkaniu i w swoich produktach, to jest w nich coś takiego, że odnajdą się w każdym wnętrzu! :D A ta szklarnia nie raz jeszcze pojawi się w migawkach u mnie na blogu :)  

Iza 

41 komentarzy:

  1. Przepiękna! :) A do Agnieszki zaglądam i podziwiam te arcydzieła, choć na razie jeszcze żadnego nie posiadam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostrzegam przed zakupem, na jednym sie nie konczy ;p ale warto ;)

      Usuń
  2. Podziwiam od dawna rzeczy, które tworzy Aga. Bardzo podoba mi się taka stylistyka i ileż możliwości aranżacji z takimi cudami! Twoje zdjęcia jak zwykle zachwycają. Buziaki Iza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest fajne w tych przedmiotach ze pasują do tak wielu róznych wnętrz :D

      Usuń
  3. Szklarnia jest cudowna! Agnieszkę znam i faktycznie ma talent do tych rzeczy. Twoja aranżacja baaardzo mi się podoba! Na Agnethahome jest trochę za surowo jak dla mnie. Ale każdy ma swój gust, a o nic się nie dyskutuje ;). Jeszcze raz - cudne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) ja mimo ze minimalistką nie jestem to uwielbiam stylistykę Agi :) ale jak mówisz o gustach sie nie dyskutuje ;) dziekuje za miłe slowa :D

      Usuń
  4. Super! Ależ cudownie i wiosennie.
    Idę looknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej urzekł mnie pomysł z klamerką. No po prostu trafiłaś w samo sedno!!! Biłam się z myślami podczas realizacji, jak to będzie z powietrzem w środku, bo nie zaplanowałyśmy żadnej blokady, zresztą tworzenie czegokolwiek opóźniłoby pewnie cały projekt o kolejne tygodnie, a ja już nie chciałam Cię dłużej zostawiać w zawieszeniu. I gdy przysłałaś mi zdjęcia i zobaczyłam pomysł na klamerkę!!!! No wprost w s p a n i a l e!!!! Zresztą całość wygląda obłędnie. Ja też przyznaję dałam się ponieść tym wiosennym szaleństwom i parapet w kuchni jak nigdy mam zastawiony zieleniną :P A co robię zakupy w takim sklepie, o którym głośno nie mówię, że w nim kupuję :P, to zawsze jakiegoś małego sukulenta przygarnę :P
    Dzięki raz jeszcze Izo!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga , ta klamerka sama mi się nawinęła ;) jak widac potrzeba matka wynalazku a my mimo ze tak rozne gdzies sie z wrazliwoscia estetyczną stykamy ;) ( swoja droga widze ze klamerka wielu osobom sie podoba ;) )
      Co do zieleniny .. mnie juz parapetu brak ;)) i komody tez ;) i z tego samego sklepu co ty ;)
      Ja dziekuje za taka szklarnię i twoją publikację na issue :D

      Usuń
  6. PIĘKNE ZDJĘCIA,zresztą,JAK ZAWSZE:)
    Cudeńka od Agnieszki zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia,piękna szklarenka..soczyście i wiosennie...aż nie chce się stąd ruszać:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znamy, jasne, że znamy :) mam nadzieję, że wkrótce i u mnie cuda Agi się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szklarnia prezentuje się cudnie! Agnieszki twórczością jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D ja też.. teraz bede robic połki zeby miec gdzie stawiac jej cuda ;p

      Usuń
  10. widziałam. piękne zdjęcia jak zawsze. a latarenka jedyna w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Izo! Jak to się mogło stać, że jestem na blogu po raz pierwszy... ale Twój kolaż zdjęć u góry jest taki charakterystyczny, że pamiętam, że skądś go kojarzę! Z sesji w Waszym domu w gazecie! Idę nadrabiać! A od Agnieszki rzeczy można się uzależnić :-)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam pojecia ;)) przeciez moje kolory "walą po oczach" w sieci ;) trudno mnie nie zauwazyc ;)) a tak na serio internet duzy jest .. i mały jednoczesnie, a czasami długo sie idzie do czegos co ma sie pod nosem ;)

      pozdrawiam cieplo
      Iza

      Usuń
  12. szklarenka powala,uwielbiam takie cudeńka,Anetę znam,z bloga oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło... tyle pięknych rzeczy że oszaleć można... I ta prostota...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Dorota :) robiac zdjecia dla Agi chciałam gdzies wyposrodkowac moj styl z jej stylistyką ;)

      Usuń
  14. Iza fantastyczne zdjęcia! :))) O szklarence już nie wspomnę... Ach ta nasza Aga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dziekuję :) fajnie miec taka Agę za znajomą co ? ;) wtedy jej dziela rak jeszcze blizsze sercu jak w domu stoją :D

      Usuń
  15. Przyszłam z kawą podelektować się zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna szklaernka a Aga zdolna kobieta , mam tez parę od niej szkiełek , oj uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia:) uwielbiam wpadać i oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się przeogromnie :) takie komentarze motywują :D dziekuje

      Usuń
  18. piękna sesja! cieszy oko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Siedzę w pracy , mam wolną chwilkę i podziwiam, i jak zwykle wszystko mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi milo ze zagladasz w wolnej chwili w pracy własnie do mnie :D dziekuje :D

      Usuń
  20. Szklarenka cudna, klamerka ekstra pomysł, rewelacyjne zdjęcia (!) p.s. Agnetha uzależnia... Znowu mam coś na oku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia w Twoim wydaniu jak zwykle zresztą:))Szklarnia robi wrażenie...taka minimalistyczna:)Cudnie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aga robi cuda :))) ja mam narazie tylko lampion ,ale jeszcze mi się marzą co najmniej cztery produkty od niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna szklarenka.... no i tak piękne zdjęcia, że trudno oderwać od nich wzrok.
    Pozdrawiam cieplutko, agness:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)