2015-03-17

wielkanocne DIY B&W dla Home on the Hill

Na początku roku napisała do mnie Ola z Home on the Hill z zapytaniem czy mogłabym wziąć udział w kolejnej edycji świątecznej jej wydawnictwa na issue. Tym razem Wielkanocnej. Posłodziła mi tak mocno  i tak posmerała po brzuszku moje ego w tym mailu, że rozanielona zgodziłam się na jej propozycję ;)) ( Ola PR ma opanowany do perfekcji ;) ).  Miałam całkowitą dowolność w realizacji, czyli to co lubię. Później choróbska różne wyeliminowały mnie prawie na miesiąc z normalnego trybu i bałam się ,że dedline-u nie dotrzymam. Jakoś się pozbierałam i DIY w klimacie wielkanocnym wykonałam. Pomyślałam: mam pełną dowolność to moich kolorów trzymać się nie będę..pasteli też  nie ;) i ogólnie konwenanse na bok ;) Temat potraktowałam z przymrużeniem oka i bardzo monochromatycznie. 
Jajka z wąsami nie są nowością. Ja jednak dodałam do nich ważną integralną część- podstawki. Z czego są zrobione i jak wykończone- to znajdziecie już na issue :) Ja Wam tylko pokażę efekt moich manualnych prac - Wielkanoc w żartobliwym, ale i eleganckim wydaniu :) 





Czy taka wersja Wielkanocnego stołu jest według Was do zaakceptowania ? ;) 

dla chcących powtórzyć projekt : 

naklejki - tiger 
podstawki - leroy merlin 


Oli dziękuję za dużo miłych słów i zaproszenie do jej internetowego wydawnictwa :) a Was zachęcam do przewertowania magazynu na issue :) 




Iza 



31 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba. Jeszcze nie zdecydowałam, w jakich kolorach będę miała w tym roku dekoracje, ale zastanawiam się właśnie nad kolorystyką black and white :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ola :D taki wybór na pewno należy do odważnych ale jakże piękna ta odwaga! :D

      Usuń
  2. Zauroczyły mnie te jaja !!!!! Świetny pomysł i piękne zdjęcia !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam gazetkę ale jakoś nie załapałam, że te podstawki, jajka i cała sesja to Twoje dzieło :)
    Pasuje tu napisać, że pomysł "z jajem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha widzisz Marta nie ma czerwonego i niebieskiego i staje sie nierozpoznawalna ;p
      dobrze skomentowane ;)

      Usuń
  4. super. Doniczki! ;d ja mam z takiej igilnik kaktus. Są urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. wielkanocny stół u Ojca Chrzestnego :)))))))))))))) BUZIOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahah rozwaliłaś mnie ;p;p;p buziol

      Usuń
  6. jaja są słodkie:) moje kolorki co prawda rodzina widząc Wielkanoc w czarnym kolorze pewnie padła by trupem:):):) ale mnie się bardzo podoba:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;) ale jakby jajka do nich mrugały to moze by tak strasznie nie było ? ;)

      Usuń
    2. uśmiechnięte jajko w czarnym grobowym wdzianku:) dla mnie bomba:) ale dla bardziej konserwatywnych kolorystycznie osób może to być szok:)

      Usuń
  7. No nie mogę ;) Zastrzeliłaś mnie! W tym roku jestem bardziej miętowa, ale w przyszłym... Nie mówię NIE :) Super pomysł! Biorę się za przeglądanie magazynu...
    Tymczasem zapraszam do siebie po błękitne i miętowe "cukierasy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, o bozi ale mam nadzieje ze chybiłam i nic ci nie jest ;) nie chce miec cie na sumieniu ;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Wersja jak najbardziej do zaakceptowania, bardzo mi się podoba.Zresztą zerknij do mnie , ja też czarno-czerwono lub tylko pastelowo, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/2015/03/przedswiateczne-klimaty.html#links

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada co raz wiecej zwolenników monochromatycznej Wielkanocy ;)

      Usuń
  9. Ale super! Bardzo mi sie podoba :-)
    ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :))) Lubie przegladac Wasze magazyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Napiszę to po raz kolejny: Twoja pomysłość nie zna granic! Fajnie, że odnajdujesz się i w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!A przewodnik Oli mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! Jesteś ulubionym DIY miejscem w sieci, do którego zaglądam. ULUBIONYM! / Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. W bieli i czerni .... inaczej, oryginalnie, pięknie !!!!
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie rewelacja!! ...:) Lubię takie niekonwencjonalne pomysły! a i z kolorami mi po drodze ;)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)