2015-03-12

WIELKANOCNE POMYSŁY (DIY) - I

Wielkanocne wpisy, czas, start! :)  Chociaż 2 posty temu był już wpis, który do tej kategorii mógłby się zaliczać ;) Oficjalne otwarcie postów w tym klimacie jest jednak dziś :) Mam dla Was przygotowanych kilka pomysłów, kilka drobnych DIY. Jedne z przymrużeniem oka, jako inspiracja, inne do akcji typu "Ctrl C + Ctrl V" :) Kolorystyka też będzie zróżnicowana. Zaczniemy w stonowanych i naturalnych klimatach. I to jest właśnie to DIY, gdzie do Was mrugam oczkiem ;) 
Jeśli macie rodzinę z poczuciem humoru, lub organizujecie "jajko" dla przyjaciół a nie lubicie zmywać sztućców, to proponuje zakupić jednorazowe. Spokojnie, żadne plastiki. Stylowe drewniane łyżeczki, noże widelce etc.. Mnie sporo jeszcze zostało po zeszłorocznych urodzinach Yosiego, ale też dokupiłam w Tiger. Wcześniejsze  kupiłam w Scandiloft
Zapytacie i gdzie to DIY ? Że sama zajrzę na stronę i kupię sztućce ? :p To podpowiem, że przy zakupie sztućców zakupcie jeszcze pieczątki z alfabetem :D 

I co wtedy ?  Wtedy wystarczy ostemplować sztućce napisem "Happy Ester" albo "Wesołego Alleluja" albo "Smacznego jajka!" ;) 


Jak widzicie, ja wybrałam napis "Happy Ester" choć teraz ciut żałuję, że jednak nie "Smacznego jajka!" bo w przypadku łyżeczki to byłoby pięknie dwuznaczne! :D 


Jeśli nie mielibyście pomysłu w jakim klimacie ubrać stół przy takich sztućcach to ja Wam podsunę jeden. Czerpcie garściami :D i niech pióra lecą! ;) 








Jakby ktoś się zastanawiał, jak uzyskać taki efekt zdjęcia jak wyżej ( z piórami) to podpowiadam: wystarczy niechcący  lekko potrącić statyw, ale tak żeby się nie wywrócił ;)





Jeśli macie gen zarządcy dyktatora i lubicie ustawiać ludzi jak się Wam podoba, w tym przy stole, zamiast świątecznego napisu na nożach i łyżkach możecie ostemplować imiona biesiadników! Jeśli lubicie różne gry i zabawy, ostemplujcie wyrazy, które później osoby korzystające z widelców/łyżek/noży,  przyjmą  za punkt wyjściowy do jakieś fajnej historii, którą się podzielą z innymi przy stole ( wymyślonej bądź prawdziwej ;) )  

Ciekawa jestem bardzo, jak Wam się podoba takie potraktowanie tematu wielkanocnych DIY , więc komentujcie :) Nawet jeśli się Wam nie podoba, piszcie.Oczywiście liczę na konstruktywną i kulturalną krytykę :) 


Iza 


52 komentarze:

  1. A cóż tutaj krytykować...jest cudownie...kolory piękne, naturalnie tak jak lubię. Iza od dawna wiadomo, że piękno tkwi w prostocie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :) Ola cieszę się że ci sie podoba :D

      Usuń
  2. uwielbiam takie naturalne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też.! . choc moje kolorowe tez lubię ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna kolorystyka. a takie DIY może być zarówno świąteczne jaki i wiosenno-piknikowe. Dla mnie bomba! Mówisz w Tigerze, muszę tam w końcu podjechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, dokładnie! Cały alfabet do wykorzystania.. pomysłow może byc wiele na napisy :) a co do Tigera.. sztucće były jakiś czas temu i raz są raz ich nie ma.. Ostatnio były. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne są te aranżacje stołu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! Kolorystycznie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) Super te sztućce, a po ozdobieniu wyglądają genialnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podglądam i podziwiam od bardzo dawna...
    Dzisiaj chyba pora się ujawnić, bo nie ładnie tak po kryjomu, no nie?

    Cudownie! dokładanie tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witam :)) jest mi super miło :D

      Usuń
  8. Przecudnie, uwielbiam ten klimat.
    Muszę mieć te stempelki i sztućce rzecz jasna :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D sztućce są chyba jeszcze w innych sklepach wystarczy w google wpsiac drewniane sztućce :D

      Usuń
  9. Fantastycznie :) Już nie mogłam się doczekać na Twoje inspiracje wielkanocne. Bardzo ładnie i naturalnie. Mam nadzieję, ze uda mi się dorwać takie naturalne piórka :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne :} najbardziej podoba mi się ta aranżacja, zwłaszcza łyżki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita bo ona jest w twoim stylu..choc powinnam wiecej skóry i szarego filcu dodac ;)) ściskam

      Usuń
  12. Stół wielkanocny w naturalnych barwach pięknie się prezentuje! Ja to musiałabym tam dorzucić jakiś zielony akcent roślinny :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym robiła pełna stylizacje stołu to na pewno byłaby żywa zieleń. To tylko mała inspiracją. Tego dnia robiłam mnóstwo zdjęć do postów i projektów dlatego tak skromnie bo czasu i siły nie starczyło :)

      Usuń
  13. Bardzo fajnie, wszystko mi się bardzo podoba. Tylko gdzie kupiłaś nóż i łyżeczkę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Odpowiedz na twoje pytanie jest w tekście :)

      Usuń
  14. Och bardzo bardzo bardzo mi się podoba taka stylizacja! U mnie dekoracja stołu odpada,bo jak co roku spędzamy Wielkanoc w rozjazdach...ale gdyby Niedzielne śniadanie było u mnie to mój stół wyglądałby podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania zrób po świętach tylko dla was taki stół :)

      Usuń
  15. Super! Muszę pomyśleć nad świątecznymi dekoracjami :) pomysł ze stemplami też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już czas już czas, bo to nie cały miesiac został ;)

      Usuń
  16. Jak moze sie nie podobac ? Przepiekne piorka Jakiego ptaszka oskubalas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) piórka same do mnie przyleciały. Prosto z allegro ;) nic nie skubalam; )

      Usuń
  17. ja tu nic krytykowała nie będę :)) tylko widzę, że muszę się pospieszyć z wielkanocnymi tematami, bo już wszystko powymyślacie przede mną :)))) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha teraz będzie blogerki wyścig na pomysły wielkanocne; )

      Usuń
  18. Piękna kolorystyka i taki naturalny klimat. Pomysł z ozdabianiem sztućców też, teraz żałuję, że będąc kiedyś w Tigerze nie wzięłam tych stempelków :P A zdradzając patent na lekko poruszone zdjęcie możesz mieć na sumieniu kilka aparatów tych, którzy będą chwili spróbować ;) Wiesz jak to z celowym trąceniem statywu może być ;) Lepiej zamieść jakiś dopisek, że nie bierzesz odpowiedzialności za aparaty uszkodzone w trakcie prób zrobienia podobnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gu! masz rację ;) zaraz dopiszę odpowiednie ostrzeżenie ;))) a stempelki cały czas są ;) przy okazji jak bede w T to mogę ci je zakupić :D

      Usuń
  19. Rustykalnie,naturalnie,pięknie..smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta naturalna kolorystyka bardzo za mną przemawia:)Uwielbiam przeglądać Twoje zdjęcia, jest na nich tyle szczegółów i detali ,że za jednym razem ciężko ogarnąć, dlatego wracam tu kilka razy;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie - jak zawsze! Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie mogę się zdecydować co bardziej mnie zachwyca; Twoja kreatywność czy zdjęcia :) Uwielbiam Twoje pomysły, świetna inspiracja! Uściski wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory mega! Piękne, naturalne - takie moje :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna stylówka! Bardzo, bardzo mi się podoba, chociaż ja nie jajeczna, ani Świąteczna ;) Aha, stemple biegiem kupuję -cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyjątkowo ładnie prezentują się te brązy :) A stemple też z Tigera? Widziałam je jakiś czas temu, chyba w końcu się na nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  26. Iza, cudnie! Pierze wszelakie uwielbiam, no i towszystko takie blisko natury... Bajka :) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)