2015-04-04

ALLELUJA!

Wielka Sobota, ozdabiamy jajka, święcimy koszyczki, pieczemy ciasta :)  Te święta są mniej celebrowane niż te grudniowe, ja jednak  bardzo je  lubię. Święta zmartwychwstania i ponownego przebudzenia. Nawet jeśli ktoś nie wierzy, to jest to czas kiedy możemy celebrować wiosnę. Wszystko budzi się do ponownego życia i myślę,że my także. W tym roku spędzamy je rodzinnie u nas w domu. Ja pomimo wielu obowiązków zawodowych i deadline staję na głowie, żeby było świątecznie, wesoło i rodzinnie. Chciałabym żeby mój syn miał piękne wspomnienia :) a my razem z nim :)  Nie martwcie się, staram się zachować rozsądek, tak żeby nie zemdleć z przemęczenia przy stole wielkanocnym :) 

Chciałabym Wam życzyć Świąt wartych zapamiętania i wspominania dzięki ludziom z którymi będziecie :) Niech będą radosne, pełne energii i pozytywnych wrażeń. Smacznego jajka i niech ciasta pójdą tylko w kilogramy endorfin a nie tłuszczyku!  



Dla Was specjalnie na wprowadzenie w świąteczny nastrój dawka wielkanocnych kadrów ! :D 

















Jeśli Wam mało świątecznych kadrów, zapraszam na nowo powstałego bloga piękne JEST! :) tam już 3 stylizacje stołów wielkanocnej odsłonie  ( dużo zdjęć) i tam będziemy zawsze prezentować naszą pracę :) 


Iza 

53 komentarze:

  1. Z okazji Wielkanocy życzę Wesołych Świąt pełnych radosnego nastroju i wewnętrznego spokoju! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z opoznieniem bo byłam offline - dziękuję :) mam nadzieje ze twoje tez takie były :D

      Usuń
  2. Cudne dekoracje. Iza, Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczaki! Piękne zdjęcia:)
    Wesołych,rodzinnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!!! :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu, wszystkiego dobrego dla Waszej trójeczki i całej rodzinki! Wypocznijcie przede wszystkim :) Ja właśnie wypoczywam, trzecie ciasto w piekarniku, kawunia w ręku, słoneczko właśnie pięknie zaświeciło i.... szykujemy się na jutrzejsze świętowanie :))) Pozdrawiam, Agata. P.S. Błagam Cię, zdradź mi skąd ta piękna sukienka w kratkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata :D mam nadzieje ze twoje swieta takie były jak sie zaczeły .. na luzie :D co do sukienki ze 2 lata temu kupiłam ją w troll-u w necie :)

      Usuń
  6. Miło zobaczyć taką wiosnę. Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Iza,
    radosnego i kolorowego świętowania,
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta , takie było - dziekuje. Mam nadzieje ze twoje tez :D

      Usuń
  8. Piękne kadry!!!! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :)))
    Dziękuję i Tobie również życzę udanych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ci bardzo :D wierze ze miałas równie dobre swieta :D

      Usuń
  10. Pogodnych, pełnych miłości, spędzonych w gronie bliskich Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo i optymistycznie :)
    Pięknych świąt Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka :))) Wesolych Swiat !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt również dla Ciebie, świąt pełnych ciepła i wielu rodzinnych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  14. WESOŁYCH ŚWIĄT IZA !!!!! ta rzeżucha w skorupce z przepiórczego jajka mnie oczarowała :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie. haha bo takie maleństwo z tego jajka a jeszcze dało sie rzeżuchę w nim zasiać ;)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podobają te kolorowe Święta! Wszystkiego dobrego!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świat!
    Wszystkiego co najlepsze, pomyślności, spokoju , zdrowia i dużo , dużo miłości!
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle mozna u ciebie nacieszyc oczy! Wspanialych świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych i Rodzinnych dla Ciebie!
    Piękne kadry, szkoda, że a oknami wiosny nie widać, ale dzięki tym zdjęciom uśmiecham się i czuję ciepełko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spokojnych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iza, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych! Dużo miłości, zdrowia i relaksu w gronie najbliższych.
    Pozdrawiam serdecznie!
    ps. Piękne zdjęcia, piękne pisanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dziekuje za takie piekne zyczenia :D i miłe słowa :D

      Usuń
  21. u mnie zdecydowanie poszło w tłuszczyk,ale liczę, ze potem pójdzie w energię ;]] wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, na pewno pojdzie w energie i oryginalne pomysły ;)

      Usuń
  22. Radosnych Pogodnych Świąt:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem co takiego maja w sobie te przepiórcze jajeczka, ale są baaaardzo fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, no nie ?? :D ja ci sie przyznam ze jeszcze ich nie jadłam ;) tylko fociłam ;p

      Usuń
  24. Przepiękne zdjęcia a to pierwsze to wymiata całkowicie!!!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie :D pierwsze zdjecie robione w biegu ;) mąż wg wskazówek pstrykał ;)

      Usuń
  25. Kadry jak zwykle piękne, a ja wpadam i oblewam Cię kubełkiem wody :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia !!!! - młynek jest wyjątkowy - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)