2015-05-20

colores de mi alma i coqlila czyli post nie sponsorowany

Ciekawi co autor ( czyli ja )  miał na myśli nadając taki tytuł temu wpisowi ? Już się tłumaczę :D 

Nie wiem, czy zauważyliście, ale przez ponad 3 lata na moim blogu nie było postów sponsorowanych. Brak tego typu postów tutaj, nie jest kwestią braku propozycji, ale moim wyborem. Nie chciałam robić z bloga baneru reklamowego. W przyszłości takich postów nie wykluczam, ale propozycje muszą być  z zgodne z moją estetyką i nie ukrywam,że wynagrodzenie godne pracy włożonej w takie przedsięwzięcie. A z  tym bywa różnie ( blogerzy wiedzą o czym mówię). 

Przejdę jednak do fajniejszej części tego wpisu. 3 lata temu poznałam, dzięki mojemu mężowi kobietę pełną pasji i energii. Kobietę dla której nie ma rzeczy nie możliwych a jej dom zawsze stoi otworem dla  wszystkich. Tak samo jak ja, ma męża muzyka.. i Kubańczyka ;) W sumie wiele nas łączy choć jesteśmy bardzo różne :D Od razu zaczęłyśmy nadawać na tych samych falach :)  Ja nie wychodziłam z zachwytu nad jej domem i pięknymi drobiazgami. Później się okazało, że Ania ( bo tak jej na imię ) ma sklep coqlila z francuskimi rzeczami marki Camptoire de Famille. Mimo iż ogólny asortyment sklepu daleki jest od wystroju mojego mieszkania.. to zawsze znajdę tam wiele rzeczy do których wzdycham.. i które w końcu kupuję :) Nie raz mogliście widzieć rzeczy stamtąd u mnie na blogu, nawet o tym nie wiedząc. Nie raz Ania pożyczała mi rzeczy do sesji Pięknie JEST! Nie raz Ania udostępniała mi swój ogród i dom do sesji które wykonywałam jako Izabela Perez Harriette PHOTOGRAPHY, nie raz jej rodzina stawała przed moim obiektywem :)  

Te 3 lata naszej znajomości chciałyśmy jakoś uczcić. Dlatego właśnie powstał ten wpis. Chcemy dać Wam szansę cieszyć oczy tymi pięknymi rzeczami, z którymi Ania ma do czynienia na co dzień w sklepie i w domu  a ja przy okazji różnych sesji zdjęciowych. Od dziś do 26 maja 2015r do północy obowiązuje 20 %  rabat na wszystkie artykuły w regularnych cenach. Wystarczy wpisać przy zamówieniu  kod :  coloresdemialma  :)  






A specjalnie z tej okazji zrobiłam parę zdjęć z rzeczami z coqlila :) które po jednej z sesji pięknie JEST! miałam jeszcze przez chwilę w domu ;) Nie umiałam ich od tak zostawić w torbie w kącie ;) 



Lubię to w rzeczach z coqlila, że świetnie się je łączy z różnymi stylami i rzeczami z innych sklepów. Coqlila na zdjęciach to : obrus, sztućce, słoiki, wszystkie druciaki, miski, dzbanek, kieliszki. 











a pamiętacie te zdjęcia ?  Tu też są rzeczy z coqlila  : 


koszyk na jajka/sałatę 


mini koszyk druciany 


metalowy pojemnik 


drucianka osłonka ( + gliniana doniczka której brak na zdjęciu ) 


metalowe etykietki do ziół i kwiatów 

i taki bonusik jeszcze nigdy nie publikowany ;)  



kawa z tych kubków smakuje wybornie.. szczególnie a lo cubano ;) 



Wiecie już dlaczego post nie sponsorowany ?  Bo powstał z przyjaźni, zachwytu nad pięknem  i czystej radochy z otaczania się cieszącymi oczy rzeczami. I z tego oczywiście,że lubimy się tym dzielić :D Ja po przez zdjęcia, Ania dając Wam możliwość zakupu po atrakcyjniejszej cenie :D 

Udanych zakupów :D  i dużo słońca! 
wpadnę do Was jeszcze przed urlopem :D

Iza 




27 komentarzy:

  1. Iza super! :) Pięknie to wszystko ujęłaś , a zdjęcia jak zawsze zachwycają kolorami i świeżością :)))
    buziaków moc i dobrego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dziękuję :) tobie równiez udanego popołudnia :D

      Usuń
  2. Piękne rzeczy i zdjęcia. Radość bije z tego posta. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Uwielbiam do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, jak zawsze :) Fajnie, że znalazłaś kogoś, z kim tak wiele macie wspólnego. Post sponsorowany przyjaźnią czyta się bardzo przyjemnie :) W oko wpadł mi ten dzban błękitny, zdradzisz gdzie można takowy nabyć? Pozdrawiam serdecznie. Cottoni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, dziekuje :D co do dzbanka to właśnie coqlila..niestety stara kolekcja. juz go trochę mam. Ale spójrz w nowy katalog który jest na stronie sklepu..szykuja sie cudeńka.Mysle ze jak napiszesz do Ani przy zamówieniach do sklepu mogą zamówic cos na specjalne zyczenie klientów :)

      Usuń
  5. Piękne rzeczy cudnie pokazane!!!
    Jakie wspaniałe są takie znajomości, przyjaźnie, serce rośnie ❤
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia aż chce się oglądać :) Mam dokładnie takie samo zdanie na temat reklam na blogu. Często śmieszą mnie propozycje niektórych firm, są po prostu żenujące. Zdecydowanie wolę reklamować coś, co mnie zachwyciło i urzekło... za darmo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti.. ja ostatnio miałam propozycje takiego postu. miałam wybrac 1-2 rzeczy z asortymentu sklepu. Zapytałam sie o wartosc ..do jakiej kwoty .. powiedzieli 1-2 rzeczy..to wybrałam jedną najdrozsza.. ( choc nie super droga) , która moim zdaniem byłaby minimalną wartoscia pracy jaką wkładam w zrobienie zdjęc, przygotowanie aranzacji, obróbke tych zdjec i w koncu napisanie posta... i wiecej sie nie odezwali.... ;) Nie uwazam ze wyceniam sie drogo.. ale moj czas jest cenny.. wole go spedzic z synem niz robic zdjecia i post za marne pieniądze ;)

      pozdrawiam
      Iza

      Usuń
  7. Cudo...sama mam z tego sklepu poduszki na krzesła w Chatce...są genialne ;-). Jak zwykle cudne zdjęcia ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola :) mnie zachwyca u nich jakosc. fakt ze ceny nie są sieciówkowe.. ale te rzeczy są warte tego :D

      Usuń
  8. Urocze drobiazgi, zwłaszcza druciaki. Kończę, bo lecę zajrzeć do sklepu. Co jak to, ale zniżki to ja lubię ;). I zgadzam sie z Tobą w kwestii postów sponsorowanych. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie pokazane , cudne przedmioty. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznosci ,a te miseczki amkowo chabrowe cudne !

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że makowo chbrowej miseczki nie ma w sprzedazy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze z niecierpliwością czekam na Twój wpis.Zdjęcia cu-do-wne !! Lecę do sklepu, choć do pierwszego jeszcze trochę ;) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i bardzo fajne rzeczy lecę poszperać w sklepie to i dla siebie może coś wybiorę - tak z okazji Dnia Matki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wiosennie, świeżo, rześko. Lecę do sklepu popatrzeć , być może i coś moje serce skradnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rozumiem Iza bardzo dobrze o co chodzi ....ja też kilkakrotnie polecałam osoby w mojej ocenie warte zainteresowania .....czasem można ominąć tyle wspaniałych osób tworzących prawdziwe cuda np..... sklep znam ...zaglądam czasem :)))ale od dawna już :) pozdrawiam Was Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna energia, piękne kolory. rzeczy wspaniałe ale te Twoje zdjęcia to jak zwykle takie moje ulubione:)) Uściski wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia jak zwykle:) muszę zajrzeć do tego sklepiku, bo cudne rzeczy pokazałas. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisane! :-) I do tego fantastyczne kadry. Uwielbiam tu zaglądać :-))) Fajnie, że jesteś wierna sobie, widać to i myślę, że czytelnicy to doceniają.
    Pięknego Dnia Dziecka, uściski! :-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)