2015-06-09

tik tak, tik tak..

Mało mnie tu.. i bardzo tego żałuję..bo chciałabym być tu więcej.. ale czasami się nie da. Doba za krótka. Jednak ta moja nie obecność zaowocuje jeszcze duża ilością fajnych wpisów z serii metamorfoz i DIY więc nic straconego. Mam nadzieje,że poczekacie, nie uciekniecie :) Na razie zbieram się w całość , po urlopie.. bo zadań do wykonania cała lista. Chciałabym Wam też pokazać co nie co Lizbony,Porto i Barcelony i trochę mojej wsi ;)  czyli mój prawie 2 tygodniowy urlop ;) aparat wiernie był przy mnie :)  


Dziś tak na prawdę nie o tym chciałam co wyżej, a o tym co niżej..  tak pamiątkowo..  
Mój mały ( choć już taaaki duży ! O.o)  pan Y kończy dziś 3 lata.. i jak każda mama zastanawiam się kiedy to minęło..  ?!!! 
Nie będę Wam się tu rozczulać i takie tam.. ja z tych mało romantyczno- ckliwych.. choć kocham tego małego człowieka demolkę nad wszystko :) Tak po prostu pokażę Wam kogo kocham ;) 
W tym roku bez wielkich imprez.. tylko w trójkę z ,na szybko skleconym, malinowym tiramisu ;) na życzenie syna :)  Za to wcześniej miał super wakacje z babcia i częściowo z rodzicami :)  o takie właśnie :) 














Jak ktoś jest ciekawy imprezy z 2 urodziny Yosiego to zapraszam TU  

Do następnego posta moi drodzy.. mam nadzieje,że szybciej niż później ;) 

Iza 



38 komentarzy:

  1. Iza, patrząc na zdjęcia też pomyślałam "kiedy to minęło" ;)
    Z niecierpliwością czekam na relację z Porto, Barcelony i Twojej wsi ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia ;) w sumie to blogowo znamy sie tyle czasu ile Yosi ma lat ;)
      postaram sie jak najszybciej cos pokazac :D
      ściskam :)

      Usuń
  2. Iza jaki on slodziachny i rzeczywiście czas leci nieubłaganie... Pamietam Twoje zdjecia gdy był taki malutki..
    Swoją drogą coś czuję, ze będzie z niego niezły przystojniak ;))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Ania ;) zobaczymy.. musze jeszcze zadbać zeby i w głowie miał poukładane a nie tylko loki na głowie ;) w sierpniu zobaczysz jaki wygadany ;)

      Usuń
  3. Sto lat dla Yosiego! Napatrzeć się na niego nie można, i te loki, cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie 💙
    Ach ten czas ..... Czemu tak szybko pędzi ;)
    Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga.. ty to dopiero wiesz.. coś o tym.. ;) buziaki :*

      Usuń
  5. się doczekałam po części :))))) człowiek demolka wygląda jak chodzący aniołeczek ,te loczki:)))) sto lat mu życzę i zdrówka i żeby go ta energia dalej rozpierała :)))) buziole !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po części..takiej malutkiej ;) wygląd bardzo mylący ..i dlatego za dużo mu jest darowane za te psoty ;) dziekuje za zyczenia buziaki :*

      Usuń
  6. Śliczny jest ten Twój człowiek demolka:-)
    I te loczki...ale myślę, że nawet jak coś zdemoluje to uśmiech ma tak rozbrajający,
    że gniewać się na niego nie można!
    Niech Wam zdrowo rośnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie ,przez ten uśmiech i te loczki myśli ze moze wszystko ;)

      dziekuje za zyczenia :)

      Usuń
  7. Dokladnie..kiedy to minelo...Moje maluchy tez juz maja 4 i 1,5 a przeciez niedawno sie urodzili... :) Fajnie zamykac obrazy i czas dziecinstwa w piekne ujecia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja własnie tak sobie myśle,ze zanim sie obejrzę, to on juz sie wyprowadzi!! ;)
      dziekuje :)

      Usuń
  8. Dokladnie..kiedy to minelo...Moje maluchy tez juz maja 4 i 1,5 a przeciez niedawno sie urodzili... :) Fajnie zamykac obrazy i czas dziecinstwa w piekne ujecia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihihihi ale On słodziakowy !!!! Ja z tych ckliwych i romantycznych :))))) A ta jego blond czupryna wygląda baaardzo egzotycznie :))) Ciekawe czy mu ściemnieje ?? Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, mam momenty ckliwe i romantyczne..i gdzies tam w głebi duszy taka jestem ale mało na zwenatrz tego pokazuję ;) hahah tak.. moj syn poł kubanczyk na Kubie wyglada jak szwed ;) dobrze ze do meza podobny .. bo bym miała przerąbane ;p tez jestem ciekawa kiedy mu włosy sciemnieją.. ja byłam blondyna tak własnie do 3 roku zycia..wiec moze i on zaraz zmieni ubarwienie ;)
      pozdrawiam ciepło
      Iza

      Usuń
  10. Poczekamy poczekamy A dla Małego Wielkiego sto lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski <3 nie mogę oderwać od niego wzroku. Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O! To już nie jest dzidziuś tylko chłopczyk :) Wyrósł chłopak! Mój Filipek też już wyszedł z fazy dzidziusiostwa :) Niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz Lilla ze ostatnio ( o co bym siebie nie podejrzewała) zatęskniłam za moim synem bobasem ?? ;) chyba czas pomyslec o kolejnym ;)

      Usuń
  13. Mały chochlik z błyskiem w oczach ;-) wszystkiego najlepszego dla Y! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ On jest cudny!:))) Ja też patrząc na Maję zastanawiam się kiedy to minęło... Wszystkiego dobrego dla Was, samej radosnej, uśmiechniętej codzienności:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ci bardzo :* tobie teraz to podwójnie szybko mija ;)

      Usuń
  15. Kręciołek :*
    Wszystkiego dobrego dla Tego,już dużego;) Przystojniaczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zdjęcia. Magiczne i zatrzymane w locie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze nie mogę się napatrzyć na piękne kadry z Waszego życia :) Moje też za niedługo będzie roczek kończyło, a co dopiero był u mnie w brzuchu :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ania :) pierwszy rok..to w ogole mija w błyskawicznym tempie! ;)

      Usuń
  18. Oj strzeż się Mamo...strzeż...tłumy dziewcząt już rosną...oj roooosną.... Piękne zdjęcia:) jak zwykle magia codzienności..Magia przez duże "M"... Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale to będzie "ciacho". Nie opędzi się od laseczek ;) :D Wszystkiego najlepszego dla Młodzieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jakie ten twoj kreciołek jest śliczny :) dziewczyny maja recja, bedzie kolejka do drzwi :) hihi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)