2015-09-16

BLOGGERS PHOTO MEETING #3 AFTER PARTY i wyniki konkursu


Coś słodkości się ostatnio trzymają mojego bloga, bo ostatni post było o bezie..a dziś będzie dużo kadrów z lodami i ciastami ;) ( swoją drogą dostaje pierwsze informacje,że beza wychodzi.. więc jak ktoś się wahał to niech próbuje :D ) Zanim przejdę do tego, kto będzie skakał z radości bo dostanie lampion lub lampkę trochę jeszcze tu sobie popiszę i zdjęć pokażę:)  Dziś znów będzie o BPM, ale już takie kadry "po balu" ;) kiedy zostało nas tylko 1/3 z całej ferajny. Szkolenie z portretów zakończyłyśmy. Te które miały daleko do domu już odjechały..a parę dziewczyn jeszcze zostało. Po rodzinnym obiedzie ( bo część z dziewczyn było całymi rodzinami ) przypomniałam sobie, że mamy jeszcze cały zamrażalnik lodów i pudła ciast i ciasteczek. W całym zamieszaniu mi to umknęło. Z tego obrotu sprawy bardzo ucieszyły się dzieci :D Musiały jednak chwilę poczekać na konsumpcję.. w końcu wnetrzaskich blogerek tam jeszcze trochę było :)  Zrobiłyśmy 2 stylizacje pod kolor .. lodów ;) To były błyskawiczne stylizacje. Lody nie pozwalały zbyt długo na siebie czekać..a i jako modele są bardzo mało cierpliwe.. i od naszych zachwytów nad smakiem ( podjadałyśmy jednak w miedzy czasie z pudełek ;p) zaczęły nam się roztapiać ;)  Gdzie jeszcze możecie obejrzeć podobne kadry ;) i zobaczyć kto był na afterparty BPM ;) ?  a nie powiem ;) zaglądajcie do dziewczyn :D  


pozostałości po stylizacji BOHO..  uwielbiam energię tych kolorów..  :D 


parę kolorowych świec, polny bukiet i stara drabina.. nie wiele trzeba by stworzyć fajny klimat :D 








sorbet truskawkowy i mango.. energetycznie w kolorach i smaku.. jednym słowem LATO! :D 



ciastka owsiane .. uratowały mnie pod koniec weekendu BPM, kiedy z wyczerpania spadał mi cukier ;) 




ciasto też można wystylizować..  ;) kto pozna kto układa limonki ? ;) 



Za tą stylizację prawie  w 100% odpowiada Beata z For Rent For Living. Bardzo mi się podoba :D i dzięki niej przekonała mnie do kilku rzeczy, które wcześniej wydawały mi się mało atrakcyjne .. a na tym stole w dobrym towarzystwie zyskały w moich oczach ;)  Swoją drogą to połączenie czekoladowego brązu delikatnego pastelowego różu i ciemnej zieleni rozmarynu ( oczywiście z bielą ;p ) bardzo mi się podoba  :D  Jak deser lodowy może być inspiracją ? Właśnie tak :D 







Cieknie Wam ślinka ?  Bo mnie po obróbce tych zdjęć i napisaniu postu bardzo ;) Chyba muszę zajrzeć do lodówki czy nie ma tam jeszcze jakiś lodów ;) 

Wiem, że tak na prawdę czekacie na inne posty :) Są w przygotowaniu..zdjęcia obrabiam w wolnej chwili i może jeszcze w tym tygodniu coś mi się uda przygotować na blog. Nie chce jednak nic obiecywać bo w piątek znów wybywam na "roboty" do Starachowic :)  Zaglądajcie na instagram. Postaram się co nie co tam pokazać :)  

Oh.. i prawie bym zapomniała ;)  

Lampion od AGNETHA.HOME wygrywa :

szWaczka 

a lampę klatkę do BY LIGHT wygrywa : 

Alice Loves Brocante 


Gratuluję wygranym!  A wszystkim bardzo licznie biorącym udział w konkursie serdecznie dziękuję razem ze sponsorami nagród :) 

proszę przesłać dane do wysyłki na mój e-mail :
uzabela@gmail.com


Jutro zajrzyjcie do mnie na instagram. Będzie mały i szybki konkurs z Lody Grycan  :) 

Na zdjęciach rzeczy od sponsorów spotkania Bloggers Photo Meeting  :



Iza 



37 komentarzy:

  1. Piękne kadry. Te żółte kwiaty to chyba mimoza. A jak śpiewał Niemen "mimozami jesień się zaczyna ... "
    Gratulacje dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, że to mimoza, ale Agutek wyprowadziła mnie z błędu. To żółte to nawłoć.

      Usuń
    2. niektórzy mówią ze mimoza niektórzy nawłoć.. dla mnie kwiatki z pola ;p ładnie na zdjeciu wyglądaja ;)

      Usuń
    3. Nawłoć,nawłoć ;)
      Polecam miód z nawłoci,lekko kwaskowaty:) Pycha!
      Tak tu słodko dzisiaj i moje ulubione lody :)
      Gratulacje i dzięki za zabawę :)

      Usuń
  2. Dzień dobry.
    Dziękuję za zabawę! Pełna kolorów i emocji!
    A te żółto kwitnące rośliny to Nawłoć. Bardzo ekspansywna (drapieżna dla środowiska) roślina łąkowa. Może i strojna w bukiecie ale bardzo problematyczna.
    Mimoza ma inne kwiaty.
    pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dzieki za wyjasnienie. W ogródku jej nie chodujemy.. ale musi miec cos ze ekspansywnosci bo pełno jej wszedzie na polach i łakach :)

      Usuń
  3. Czuć lato w tych zdjęciach. Bardzo ładne stylizacje. Szkoda, że nie udało mi się wygrać. Szczęściarom moje gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i jedynie co mogę to zyczyc szczescia w kolejnych konkursach :D

      Usuń
  4. Kolorowa aranżacja najlepsza :-)
    Gratulacje i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn!!!!
    Piękne zdjęcia. Smakowite ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Beaty strasznie mi się podoba. Piękne połączenie kolorów. Brawo 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie podoba to połaczene kolorów :) a Beata ma talent tylko wstydzi sie go pokazac ;p

      Usuń
    2. Hej dziewczyny :) przeogromnie się cieszę że stylizacja Wam się podoba, ale że to moja stylizacja to przesada. Ja co nieco podpowiedziałam i zasugerowałam, ale to praca wspólna :) No ale i tak bardzo się cieszę, że efekt Wam się podoba! :) :*

      Usuń
  7. siostra dała mi znać że wygrałam:) cieszę się bardzo:) lampiony uwielbiam:) już piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff dobrze ze siostra czuwa ;) gratuluję raz jeszcze :D

      Usuń
  8. Piękna stylizacja :) A lody wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki.. a lody chyba lepiej smakowały niz udało mi sie to sfotografowac..szczegolnei sorbet z mango ;)

      Usuń
  9. Iza, rzeczywiście ujęcia zupełnie inne. Ja wtedy nadal walczyłam z ustawieniami punktu ostrości, ale już to rozgryzłam. A w drugiej stylizacji przyznaję się do przerobienia bukietu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze ze sie przyznajesz.. bo ja wtedy ciagle biegałam miedzy letnia kuchnia a stołem znoszac dodatki wiec nie wszystko zakodowałam ;)
      Super ze juz rozgryzłas punkt ostrosci.. i jeszcze co do manualnej ostrosci.. nie popadajmy w paranoje AF nie jest zły ;) nie musisz wszystkiego robic na MF :D

      Usuń
  10. gratulacje:-)
    a zdjęcia cudne jak zawsze;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. no to się obliznęłam :)))))) komp zastrajkował w najgorszy z możliwych sposobów !!!! nie mogę się dostać do biblioteki i nie mogę kopiować zdjęć ..tymże samym super nagrody poszłyyyyyyyy walkowerem :)))))) a teraz jeszcze się oblizuję na widok ciach i lodów ......NOOOOOOOOO.....

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładnie <3 coś pięknego! :))) świetnie skomponowana stylizacja - brawo Beata! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję! Aniu dzięki Tobie dowiedziałam się o wygranej! Przesyłam uściski i ogromne podziękowania!

      Usuń
  14. Ale się cieszę! Normalnie jestem w szoku:) Dziękuję!!! Ania Scraperka mi dała znać, taka ze mnie gapa:) Piszę maila z namiarami:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia! Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to pokazałaś Iza! A ja niestety nie przyznaję się do udziału w stylizacji, poza przynoszeniem czegoś i pomocy w układaniu, bo więcej w niedzielę sprzątałam, nawet potretów nie robiłam ;) Ale foty mam ;) Buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są obłędne. Dzięki za świetną zabawę , zapraszam do mnie z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza, nie myślałaś, żeby kiedyś zrobić post o tym w jaki sposób retuszujesz/obrabiasz swoje zdjęcia? Myślę, że wiele osób chętnie by się tego nauczyło od Ciebie, dowiedziało jak to robisz, co Ty na to? Zdjęcia są naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci ze o wiele lepiej mi sie mówi niż pisze. Dlatego do tej pory nie było postów o fotografii ani o obróbce zdjec. Na BPM dziewczyny mówiły o kolejnym spotkaniu ale juz na sposób obróbki zdjec. Ja mam wątpliwosci czy dam rade kogos czegos sensownego i prawidłowego nauczyc. Wszystko co wiem o PS to samouczek.. 10lat pracy na zasadzie.. "nacisnę tu i zobaczę co się stanie" ;p albo potrzebuje zmienic to tak.. co by mi zrobiło ten efekt.. i naciskanie róznych guziczków ;) ( na internetowe tutoriale nigdy nie miałam czasu ani cerpliwości ;p ) To w jaki sposób obrabiam zdjecia ewoluuje razem ze mna i wiedzą którą empirycznie zdobywam ;) Szczerze mówiąc sama bym poszła do jakiegos fachowca do PS na jakies szkolenie co by podszlifować co nie co ;) Po za tym chyba nie chciałabym zdradzać "jak ja to robię" bo to mój styl który sobie wypracowałam..mogę natomiast pokazać jakie guziki dają jakie efekty ;) a co do zdjęć dziękuję bradzo :D

      Usuń
    2. Hej Iza, dzięki za odpowiedź :) Rozumiem, że nie chcesz zdradzać swojego know how, bardziej właśnie chodziło mi o proste tricki, a nie powiedzenie "naciśnij to, potem tamto" i jaki efekt dają konkretne guziczki :) Swoją drogą jeszcze tylko wspomnę, że masz niesamowite wyczucie stylu i kolorów, rzadko kiedy coś takiego się zdarza. Z przyjemnością się to wszystko ogląda.

      Usuń
  18. Piękne stylizacje, pyyyyszneee!!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)