2016-06-27

BLOGGERS PHOTO MEETING 2

Już za parę dni dom mojej mamy w Starachowicach po raz drugi przeżyje najazd blogerek wnętrzarskich  lub homestylowych ( jak kto woli ) . Organizując zeszłoroczną edycję, wcale nie miałam zamiaru robić kolejnej. A jednak wyszło inaczej. Czy zrobię w przyszłym roku ? Kto to wie ? Ja, na pewno nie wiem, na ten moment. Dlatego skupię się na tym co tu i teraz. A teraz jestem już w Starachowicach i jak w zeszłym roku próbuję dokończyć to co nie dokończone i ogarnąć wszystko, aby było nam przez te dwa i pół dnia dobrze, wygodnie, insprująco i ładnie :)  Mam nadzieję, że mi się to uda. 

Przygotowania do tego spotkania to kilka miesięcy pracy mojej, Beaty i Marty. Godziny wyrwane z naszej i tak już pracowitej codzienności. Mam nadzieję, że warto było te godziny wyrwać i to co z tego powstanie będzie cieszyć nie tylko uczestniczki, ale i Was , naszych obserwatorów. A jeśli jesteśmy przy uczestniczkach, to czas je przedstawić. Lista okazała się bardzo zmienna z przyczyn losowych. Na ten moment jest już nie do ruszenia.  W tej edycji BMP udział biorą  :

organizatorki :

Ja  -> Colores de mi alma
Marta ->  Foto St(w)ory
Beata  -> For Rent For Living

oraz  :

Marta -> Domek przy lesie
Ola -> Ozebrze
Magda -> Wnętrza Zewętrza
Kasia -> Conchita Home
Ilona -> Przeplatane kolorami
Ola -> Stabrawa
Marta -> Pani Woźna
Kasia ->  Piąty Pokój
Małgosia -> m.o. home

Oczywiście takie wydarzenie  nie byłoby możliwe do zorganizowania tylko moimi skromnymi siłami. Potrzebowałam partnerów wydarzenia, dzięki, którym będziemy miały możliwość stworzenia pięknych aranżacji i głodne chodzić przy tym nie będziemy. Będziemy miały też prezenty do wygrania na instagramie i potem na blogach więc bądźcie czujni :)  Szczególnie w najbliższy weekend.  To wszystko będzie możliwe dzięki pomocy  : 



Bądźcie z nami. Sama jestem ciekawa co uda się dziewczynom wyczarować w trzech stylizacjach, które będą tworzone na warsztatach. Na razie Wam ich nie zdradzę, niech będzie trochę nie wiadomych :D  
Relacji z wydarzenia  u mnie na blogu możecie spodziewać się dopiero w drugiej połowie lipca. Jeszcze dwa tygodnie jestem w Starachowicach bez dostępu do komputera. Na bieżąco jednak zawsze możecie  podglądać mnie na instagramie , o TU  :D 

pozdrawiam wakacyjnie 
Iza 




22 komentarze:

  1. Ależ Wam zazdroszczę, na pewno będzie cudnie :) Wspaniałych i owocnych chwil życzę i pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecierpliwie czekam na relacje ze spotkania. Życzę udanego meetingu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, co wymyślicie tym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) postaramy się nie zawieść oczekiwań :)

      Usuń
    2. :) postaramy się nie zawieść oczekiwań :)

      Usuń
  4. Oj bardzo jestem ciekawa efektów, rok temu było naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pójdę teraz do kącika i sobie popłaczę, lecz mimo to - życzę Wam wspaniałej zabawy i niezapomnianych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co trzeba było zrobić żeby zostać uczestnikiem tego meetingu ( poza konkursem o jedno miejsce, który się tam kiedyś pojawił) ? Należeć do grupy blogerek mieszczących się w ścisłej czołówce ;-) ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo miejsca były dwa do wygrania. Co trzeba było zrobić wcześniej? Być blogerka która znam i obserwuje i cenie za to co robi. nie mam zamiaru więcej się tłumaczyć kogo zapraszam do własnego domu. Wyczuwam jakiś żal? A zabawne jest to ze te blogerki z czołówki takimi się nie czują. To reszta tak je odbiera. ;) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Zostawiłam ostatnio otwartą kartę w przeglądarce, akurat na poście z leżakiem. Mąż usiadł przy komputerze, przeczytał, kliknąl starszy post, potem następny i kolejny - i tak spędził niemal dwie godziny. Wstał zamyślony i z pomysłem - wiesz, może przeprowadzimy się na wieś? ;) Iza, to, że nie mogę się doczekać - to jedno. Drugie - olbrzymie podziękowanie właśnie za to, że otwierasz przed nami swój dom- dla mnie to olbrzymi zaszczyt i radość 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. bawcie się dobrze! z niecierpliwością czekam na efekty waszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrej zabawy (chociaż zazdroszczę jak nie wiem co :)). Już się nie mogę doczekać efektów.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna inicjatywa, pozdrawiam wszystkie uczestniczki :) mam nadzieję że kiedyś i mnie uda się wziąć udział w tym wydarzeniu! Pozdrawiam z odnawialnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam poprzednią relację, strasznie fajny pomysł i ta masa kreatywności w jednym miejscu. Gratuluję tego projektu, naprawdę genialny pomysł i zazdroszczę uczestniczkom ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)